Nieuws

Assassin’s Creed Syndicate-dlc The Last Maharaja nu beschikbaar

Ook deel van seizoenspas en Gold Edition van de game

Geschreven door Aida . op

Er is nieuwe dlc vrijgegeven voor Assassin’s Creed Syndicate genaamd The Last Maharaja. In deze uitbreiding gaan hoofdrolspelers Jacob en Evie Frye de strijd aan met de Templars om Duleep Singh, de laatste Maharaja, te helpen. 

In The Last Maharaja staat het heroveren van Duleep Singh’s erfgoed centraal. Spelers krijgen in deze dlc toegang tot tien nieuwe verhaalmissies. The Last Maharaja maakt onderdeel uit van de seizoenspas voor Assassin’s Creed Syndicate. 

Deze pass bestaat, naast The Last Maharaja, uit de Jack the Ripper-dlc, de exclusieve A Long Night seizoenspas-missie, het Streets of London gameplaypakket, twee krachtige verzamelingen van uitrusting en wapens en een exclusieve XP boost. The Last Maharaja is ook onderdeel van de Assassin’s Creed Syndicate Gold Edition en is daarnaast ook los te koop. De losse The Last Maharaja-dlc is aan te schaffen voor 6,99 euro. 

Hoogstwaarschijnlijk is The Last Maharaja de laatste Assassin’s Creed Syndicate-dlc die wordt uitgegeven voor de game. 

Bron: null

Dit artikel delen:

Lees meer

Microsoft wil vaker hardware-upgrades voor Xbox Gears of War Ultimate Edition nu verkrijgbaar voor pc
26

Reacties op: Assassin’s Creed Syndicate-dlc The Last Maharaja nu beschikbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Wormpaul

    • 1 maart 2016 16:32
    Top, komt hier nog een aparte review van op gamer.nl?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 1 maart 2016 16:46
    Vanavond dan maar gelijk kopen. (Alleen niet gelijk spelen, want ik ben nog steeds bezig met het opnieuw spelen van de hele serie. Ben net op een kwart van deel 3 )

    Overigens deze dlc was tegelijkertijd met de jack the Ripper dlc aangekondigd. Dus voor de mensen die komen met hebben ze nu alweer dlc. Nee deze dlc hadden we tegoed. En nee ze heben dus niet de intentie om syndicate nog meer uit te gaan melken.


    Btw je hoeft niet op mij te reageren met fanboy dit, ubisoft dat, AC zo. Etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 1 maart 2016 17:16
    is de koe nog steeds niet dood dan? arm beest heb spontaan medelijden gekregen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • markje94

    • 1 maart 2016 17:19
    @vladimirr De serie krijgt nog een jaar pauze he, meer tijd om de laatste game te melken ;-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 1 maart 2016 17:34
    @markje94

    krijgt een jaar pauze.


    en dan brengen ze nog steeds Spin-off's en dlc's uit :v :V :v

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 1 maart 2016 22:17
    @vladimirr ,

    tja, wanneer de Ubisoft koe half dood in de sloot ligt hoeven ze alleen de skin/vacht te veranderen en de melk dan als nieuw spel te presenteren. Terwijl het gewoon poep is. Game scoort zeer middelmatig. Ubisoft realiseert zich dat de koe weer ff moet aansterken anders komt er teveel middelmatige melk uit wat verdacht veel op poep lijkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 1 maart 2016 23:03
    @vladimirr vond syndicate mogelijk de beste en meest vermakelijke AC tot nu toe.. bij unity ging het even mis, maar de serie is wat mij betreft nogsteeds hartstikke sterk.

    een jaartje rustpauze zal het wel goed doen, dat dan weer wel! 9 (!) jaar op rij is te gek i guess.. is het eigenlijk ook wel een beetje..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 1 maart 2016 17:35
    Gisteren Syndicate uitgespeeld en op het verhaal na vond ik het weinig meer aan, en zelfs het verhaal is niet echt top.
    Echt een spelletje die je speelt als je niks anders meer hebt liggen.

    Ook de eindbaas verslaan was appeltje eitje. Ik mis gewoon heel erg de religie elementen waar de Ezio reeks wel zo goed in was. In Syndicate word er maar een beetje aangerommeld naar mijn idee en ook echt nergens pakt de game je.

    Nadat ik klaar was maar eens begonnen aan Rise of the Tombraider, wat een game zeg. Na het eerste uur was ik Syndicate al compleet vergeten zo weinig indruk heeft dat spel achtergelaten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 1 maart 2016 18:03
    @spreadthehate,

    Eens. Far Cry Primal heeft er ook een handje van. Ubisoft excelleert wel in maken van zeer middelmatige games. Shame. Gooi er een marketing sausje overheen met nietszeggende video's (irl freerunnen, etc) en hoppa! Een nieuw wanproduct is geboren! Poep verkoopt, laat de poepmachine draaien!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 1 maart 2016 23:04
    @Grohe vandaag mee begonnen en een aantal uur gespeeld. Het is inderdaad weer meer van het zelfde, maar aangezien ik deel 4 overgeslagen heb is het echt genieten!! vind het een geweldig spel atm.

    als de vorige delen niet bestaan hadden zou dit zo een 9 gekregen hebben vermoed ik..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 1 maart 2016 23:10
    @nicster,

    precies, die vorige delen bestaan dus wel. Het is hetzelfde wanneer je een grap maakt. 1e x is die leuk, 2e x wel geinig, 3e x denk je ''nu weet ik het wel'' en 4e x is het gewoon een poep grap. En dat elk jaar.

    Ubisoft doet het puur voor de centen. Sommige zullen zeggen ''logisch want het is een bedrijf''. Maar dat zijn geen gamers met liefde voor het vak. Ze letten alleen op de kille cijfers, harteloosheid waarbij alle creativiteit uit je gezogen wordt. Deze gamers kopen slaafs door omdat ze nu eenmaal gewend zijn om die troep te spelen.

    My 2 cents….lolol.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 1 maart 2016 20:26
    Gelijk maar binnen halen dan en ermee aan de gang gaan.

    AC Syndicate geweldige game met een geweldig verhaal, ik geef een game niet gauw een cijfer maar voor AC maak ik graag die uitzondering een dikke vette 9+.

    Far Cry primal gaat ff een paar uurtjes in de ijskast en dan kan ik daar ook weer mee verder, zelfde geld voor Fra Cry Primal een dikke vette 9+.

    De sfeer van Primal is zo vet gedaan, helaas kan niet iedereen genieten van de geweldige games van deze geweldige studio.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 2 maart 2016 13:14
    @ShadowX Dat zijn van die zuurpruimen. Geen aandacht aan besteden.

    Ik merk zo dat ze met veel aandacht en liefde weer een geweldige game hebben gemaakt.

    De naam alleen al Far Cry Primal, dan weet je dat het goed is. ;-) Al zou ik dan wel gorilla's in de game verwachten. :-P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 2 maart 2016 15:22
    @bigds9fan

    Heeft niks met zuurpruimen te maken.
    Ik kraak de laatste versie van Jurassic Park ook af, wat een slechte film was dat zeg.
    Oude delen zijn stukken leuker. Niet iedereen is het met mijn mening eens en vinden het nieuwe deel geweldig en stukken beter.

    Zelfde geld voor Assassins en Far Cry. Ik ben er redelijk klaar mee, omdat ik zie dat er niks meer over is van deze serie. Alle elementen die de game zo goed maakte net zoals de Ezio reeks van Assassins Creed. Exploren naar nieuwe dingen grotten, kastelen, riolen, en noem het maar op. Al deze elementen zijn nergens meer terug te vinden in Unity en Syndicate, waar zijn de puzzels gebleven bijvoorbeeld?

    Het verschil zit hem erin dat jullie fan zijn van de serie en vrijwel alles slikken met wat ze uitbrengen (wat ook logisch is als fan zijnde) ik zie het met een andere blik en kom tot conclusie dat het geen fuck meer aan is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 4 maart 2016 09:37
    @spreadthehate Ben wel fan van de serie maar slik echt niet alles.

    Ben een groot fan van Star Trek maar de laatste 2 films waren matig. Alleen Star Trek Horizon was echt goed.

    Ook de laatste "Castlevania" games vond ik echt te slecht voor woorden. Lords Of Shadow 2 vloog zelfs door de kamer. Wat een k*t game was dat zeg!

    En recentelijk nog heb ik de Popoz film als zee ondermaats moeten beoordelen.

    Ben juist extra kritisch als het om mijn favoriete franchises gaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 2 maart 2016 15:25
    @bigds9fan

    Zoveel dit.

    Plus, syndicate is echt precies de zelfde kwaliteit als de ezio trilogie vooral Brotherhood en syndicate zijn qua kwaliteit echt precies het zelfde. Vooral met het mysterieuze etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 2 maart 2016 18:04
    @coola

    Welk mysterieuze heb jij het dan over? Er is namelijk niks mysterieus meer in de laatste twee delen.
    Enige wat je in Syndicate hebt is die ketting die Evie Frye om haar nek heeft hangen, en de golden apple is vervangen voor een goud sjaaltje wooptie fucking doo. En daar is het ook meteen klaar mee.

    Het verhaal gaat over twee partijen die London willen runnen op hun manier, en de ene partij wil de andere uitschakelen. Er is gewoon niks maar dan ook niks meer over van het oude.

    Waar zijn alle mooie kerk verhalen en theorieën? Waar zijn alle mooie ondergrondse locaties? Waar zijn alle puzzels gebleven, op een paar schijfjes vinden om de kluis te openen na? En zo kan ik nog wel even doorgaan. Er is gewoon niks mysterieus meer en dat is een feit.

    Syndicate kan bij lange na niet tippen aan Brotherhood. Heck, bij Brotherhood had ik zelfs op het laatst een brok in mijn keel met het einde en zat in mijn handen te klappen achter mijn pc (euforie gevoel)

    Black flag kwam ook redelijk in de buurt, en daarna was de serie redelijk dood voor mij met Unity en Syndicate.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 2 maart 2016 18:11
    @spreadthehate

    Het mysterieuze assassin vs templar is nog gewoon in elk deel aanwezig. En net zoals bij deel 1 is het weer een grijs gebied met wie er nou slecht is en wie goed is.

    En tja het verhaal het is kwestie van smaken verschillen. Ik vind het verhaal van syndicate extreem goed zeker met het plot twist op het einde. Een plot twist die de lucy plottwist van Brotherhood mijlen ver achter zich laat.

    Ik vind juist heerlijk en geweldig dat ze zo veel pieces of Eden gebruiken. Enkel de staf en appel zou vrij saai zijn.

    Nee ubisoft weet hoe ze verhalen moeten vertellen met AC ( imho )

    Nee AC syndicate zal niet snel worden vergeten door mij en de andere "echte" fans

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 2 maart 2016 18:22
    @spreadthehate ,

    het mysterie van de koe die alles moet uitpoepen ofcourse ;) Wat een bagger games zijn AC en FC toch ook eigenlijk. Shame. Het had potentie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 2 maart 2016 18:27
    @Grohe

    De potentie is er nog steeds en is in syndicate heel erg goed benut.