Nieuws

Assassin's Creed: Origins officieel aangekondigd

De geboorte van het broederschap

Geschreven door Wilbert Meetsma op
Microsoft heeft tijdens de E3-presentatie Assassin's Creed: Origins officieel aangekondigd.

De game speelt zich af tijdens de begindagen van het broederschap van Assassins, in het oude Egypte. In de game kruipt de speler in de huid van Bayek, de laatste Magi, die het land beschermt tegen kwade krachten. Tijdens de gameplaytrailer maakt Bayek gebruik van pijl en boog, zwaard en schild en werpmessen.

De game bevat meerdere rpg-elementen en te zien is hoe Bayek zijn boog uitwisselt voor een andere. Ook is te zien hoe de moordenaar zijn adelaar gebruikt om de omgeving te observeren.

De game komt op 27 oktober uit op Xbox One, PlayStation 4 en pc.

Dit artikel delen:

Lees meer

Sea of Thieves verschijnt begin 2018 4A Games laat nieuwe Metro-game zien
18

Reacties op: Assassin's Creed: Origins officieel aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coola

    • 11 juni 2017 23:48
    Holy shit wat ziet deze game er geweldig uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JMG

    • 12 juni 2017 00:18
    @coola Dat zeker! Al hoop ik wel dat er nog het een en ander aan gedaan wordt. De interface bevalt me niet zo zonder mini map in beeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 12 juni 2017 00:46
    @coola zag er zeker waanzinnig uit. Ik hoop dat er nog iets meer nieuwe gameplay elementen inzitten, maar het lijkt erop dat Ubisoft zijn beloftes waar gaat maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paul_Power

    • 11 juni 2017 23:54
    Juist, net zoals Watch Dogs, en al die andere games die zo mooi waren en toen gedowngrade werden ;) ik geloof het pas als ik de reviews lees

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 12 juni 2017 00:00
    @paul_power

    For Honor, Steep, Ghost recon, WD 2, Far Cry primal allemaal net zo mooi of zelfs mooier als de E3 reveal gameplay.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 12 juni 2017 00:46
    @paul_power true 4k op de xbox iig

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kerrigan

    • 12 juni 2017 00:53
    Ik vond het er niet zo mooi uit zien en de gameplay oogde ook weer generiek en meer van hetzelfde. Jammer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 12 juni 2017 01:17
    @kerrigan Dan heb je niet goed gekeken er zijn all wat combat elementen aangepast plus we hebben nog niet zo veel gezien. Over een paar maanden krijgen we waarschijnlijk wat meer te zien. En dat het er niet goed uitziet dan ben je gewoon een hater, want het zag er prachtig uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 12 juni 2017 01:24
    @armilo-theus

    De combat is inderdaad flink op de schop gegaan. Het enig wat er blijkbaar nog het zelfde is, is het klimmen. Maar daar ben ik ook wel blij om want het klimmen was juist wat AC maakte. Het was vooral de combat die aan verandering toe was en dat hebben ze nu gelukkig gedaan.

    Sfeer hebben ze in zowel de trailer als gameplay video goed te pakken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 12 juni 2017 02:43
    @coola Er word ook op je gereageerd als bayek hetende, dus dat is ook wel mooi om te zien. Ik ben nog niet zeker ervan of het paardrijden nou goed gedaan is. Sfeer is bij deze game beter als bij de voorgaande vind ik, maar het spel is nog niet uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Peerkebest

    • 12 juni 2017 07:50
    @armilo-theus ik denk dat we vanavond bij de ubisoft presentatie al wel wat meer te zien krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 12 juni 2017 01:26
    Ik ben onder de indruk van de speelwereld. Ziet er enorm gelikt uit. De Adelaar vind ik een geweldige aanpassing.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Djinns

    • 12 juni 2017 07:40
    Qua graphics ziet het er niet heul speciaal uit eigenlijk. Plus er komt nog een downgrade, want: Ubisoft.

    Van combat weet ik 't nog niet. De rpg elementen komen al snel generiek over.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 12 juni 2017 12:35
    @djinns Aub doe normaal daarmee zijn ze allang gestopt. Ga maar ergens anders trollen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 12 juni 2017 08:06
    ziet er geweldig uit!! ben alleen geen fan van de adelaar, ook in farcry primal vond ik het gebruik van die vogel als een soort cheaten aanvoelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ghotirey

    • 12 juni 2017 09:06
    Prachtig filmpje, ontzettend mooie gedetailleerde adelaar, mooie kleurrijke gebieden, net alsof je in de hoogtij dagen in egypte bent. En die vogel blijft door vliegen echt pracht en dan…
    POEF!
    Weg de illusie, wat een houterig figuur op een paard zeg…
    Voor de rest ziet het er prima uit!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ydieresis

    • 12 juni 2017 10:46
    De gameplay walkthrough ziet er goed uit. Wat dan wel erg jammer is, is die afbuigende pijl aan het einde. Ik hoop dat het de game goed heeft gedaan om er een jaar tussen te laten zitten. Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar het verhaal. Waar ik de eerste games blindelings in de preorder had staan, wacht ik met deze nog wel even tot ik wat meer heb gezien. Laatste twee delen hebben mij wat voorzichtiger gemaakt. Maar als hij er komt, dan denk ik dat het wel goed komt met het speelplezier, het ziet er in ieder geval goed uit. Er leek ook al wat te zijn veranderd aan het combat systeem, ben dus ook heel erg benieuwd naar de rest van de vernieuwingen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 12 juni 2017 12:47
    Deed me veel denken een de witcher als ik hem op zijn paard zag en de combat ook een beetje ik was erg onder de indruk en zwz de micosoft show was wel vet. Zag veel games die deze playstion boy ook wel wil XD