Nieuws

Assassin's Creed: Origins krijgt New Game Plus-modus

Terug naar Egypte

Geschreven door Arran Winmai op
Assassin's Creed: Origins krijgt een New Game Plus-modus voor spelers die nog niet genoeg hebben gehad.

Dit is nog niet officieel aangekondigd door Ubisoft, maar een Community Manager bevestigde het gisteren op het forum van de uitgever. Meer informatie heeft hij nog niet vrijgegeven, maar hij zegt dat ze binnenkort meer hebben om te vertellen.

Vorige week dinsdag kwam ook de eerste grote dlc voor Origins uit. Hierin zit een nieuw verhaal en wordt de level cap verhoogd. Binnenkort lees je op Gamer.nl hoe deze dlc in de smaak is gevallen bij onze recensent.

Assassin's Creed: Origins gaat terug naar oud Egypte en vertelt het begin van de Brotherhood. Ubisoft nam een pauze van hun jaarlijkse uitgave van Assassin's Creed-games om meer aandacht in dit deel te stoppen en dit leverde een hoog cijfer op.

Dit artikel delen:

Lees meer

Monster Hunter World heeft serverproblemen op Xbox One Facebook start speciaal programma voor streamers van games
8

Reacties op: Assassin's Creed: Origins krijgt New Game Plus-modus

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coola

    • 29 januari 2018 14:07
    Nice, zodra ik weer bij dit deel ben beland ga ik zeer zeker de New game plus opstarten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 29 januari 2018 14:29
    Nu nog betere optimalisatie.
    Tot die tijd geen AC meer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MaTriX

    • 29 januari 2018 14:40
    Ben met de DLC begonnen, hoop klim werk dit keer en dat bevalt me wel.

    New Game+ ja leuk maar heb genoeg andere games die ik nog wil spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 29 januari 2018 15:12
    New game plus is altijd goed, ga ik zeker gebruik van maken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bayek79

    • 29 januari 2018 17:20
    Ehm. Wie wil me uitleggen wat dat is? 🤔

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 29 januari 2018 18:35
    @Bayek79

    Dan kan je een nieuwe game spelen met een nóg hogere moeilijkheidsgraad. Je weet wel, zon functie die je er al vanaf het begin bij kan doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 29 januari 2018 18:51
    @Bayek79

    New game plus betekent meestal dat je het spel opnieuw kan beginnen met al je wapens etc van je vorige playthrough.

    Overigens is New game plus niet iets wat perse van af day one in de game hoort te zitten dat mag er ook in gepatched worden op elk moment.

    Xenoblade 2 is er ook pas later mee gekomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bayek79

    • 29 januari 2018 19:54
    @coola Nice! Dat is ongeveer het enige wat deze game nog toffer zou maken!