Nieuws

Assassin's Creed Origins krijgt mogelijk ondersteuning voor 60 frames per seconde

Hoe en wanneer is nog onbekend

Geschreven door Jacco Peek op
Assassin's Creed Origins krijgt mogelijk ondersteuning voor zestig frames per seconde.

Dat meldt het officiële Twitter-kanaal ter ere van Assassin's Creed Day. Vermoedelijk gaat het om een update voor de PlayStation 5- en Xbox Series X- en S-versie van de game. Het meest recente deel, Assassin's Creed Valhalla, beschikt ook over een prestatiemodus die zestig frames per seconde beoogt.

Assassin's Creed Origins verscheen in 2017 voor Playstation 4, Xbox One en pc en speelt zich af in Egypte. Het betrof de eerste 'actie-rpg' in de reeks en ontving twee uitbreidingen: The Hidden Ones en The Curse of the Pharaohs.

Op 10 maart 2022 verschijnt een derde uitbreiding voor Assassin's Creed Valhalla, genaamd Dawn of Ragnarök. De game bevat een nieuwe cast en speelt zich net als enkele missies in de hoofdgame af in de verschillende Noorse dimensies, specifiek het dwergenrijk Svartalfheim. Daar vindt Ragnarök plaats, de ondergang van de goden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Intel: chiptekort duurt tot 2023 'Leegloop bij Ubisoft had impact op game-ontwikkeling'
10

Reacties op: Assassin's Creed Origins krijgt mogelijk ondersteuning voor 60 frames per seconde

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 21 december 2021 15:21
    Ik houd van AC day. 60 fps update voor AC origins is fijn.

    Ben nu net met laaste baas bezig van FF8 dus vandaag ga ik beginnen aan AC origins , ik wou hem eerst op de ps4 gaan spelen maar ik denk dat ik hem nu alvast op de externe ssd van m'n ps5 zet .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 22 december 2021 08:22
    @coola "Ik houd van AC day."
    Geschokt, neeee joh, jij?
    Die zag ik niet aankomen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 22 december 2021 10:59
    @Messtranor Animal Crossing Day?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • PessimisticGamer1

    • 21 december 2021 15:51
    Weer een spel dat speelbaar word gemaakt met 60fps. Mijn god wat is 30fps verschrikkelijk als je 60fps gewend bent geraakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 21 december 2021 16:00
    @PessimisticGamer1

    Eigenlijk geen last van. Het is even wennen maar ik kan na 15 minuten mental een game op 30 fps weer gewoon spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr_joystick88

    • 21 december 2021 16:24
    @PessimisticGamer1

    Ik ben het helemaal met je eens XD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 22 december 2021 08:25
    @PessimisticGamer1 Zeker eens dat 60fps veel beter is en altijd de voorkeur geniet. Ik kies liever 60fps in 1080p dan 30fps in 4k.
    Maar afhankelijk van t type game is t ook weer niet zo dat t een dealbreaker is.
    Onlangs bloodborne uitgespeeld, en bij opstarten was t aanvankelijk "ew".
    Maar na een paar minuten zie je t niet meer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 21 december 2021 21:35
    Nice Origins, Odyssey en Black Flag zijn mijn favoriete AC games.

    Valhalla is toffe game die verkloot wordt door Eivor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Real13

    • 22 december 2021 00:24
    Nicee, zit al een flinke tijd te wachten met new game+ op Origins omdat dit er mogelijk aan zat te komen, nu kan ik eindelijk voor de 100% achievements gaan in Origins met een smooth 60 fps.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mitro89

    • 22 december 2021 12:11
    Haha Lekker dan, net nadat ik hem uitgespeeld heb…
    Maakt het iig interessant om een newgame+ te beginnen.