Nieuws
Assassin's Creed Odyssey

Assassin’s Creed Odyssey wordt op E3 onthuld

Eerste teaser uitgebracht

Geschreven door Michel Musters op
Ubisoft werkt aan Assassin's Creed Odyssey en toont de game deze E3. Dat heeft het bedrijf bevestigd.
Dat deed het bedrijf via een tweet met een korte teaser, die hieronder is te zien. De teaser bevat een zeer kort gameplayfragment waarin een Spartaan een andere soldaat van een berg afschopt, vergelijkbaar met de iconische trap in de film 300.


Eerder gisteren lekte Assassin's Creed Odyssey al uit via een foto van een sleutelhanger. Op de sleutelhanger is een Spartaanse helm te zien. Hoogstwaarschijnlijk speelt Odyssey zich af in Griekenland. Volgens geruchten is de game een direct vervolg op het vorig jaar verschenen Origins, met Bayek wederom in de hoofdrol.

Meer details zijn nog niet officieel aangekondigd. De game wordt hoogstwaarschijnlijk onthuld op de E3-persconferentie van Ubisoft. Die wordt op maandagavond 11 juni om 22:00 uur gehouden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Gerucht: Fortnite, Dragon Ball FighterZ en meer voor Switch op E3 Live om 20:00: PlayerUnknown's Battlegrounds
34

Reacties op: Assassin’s Creed Odyssey wordt op E3 onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • timtim96

    • 1 juni 2018 08:46
    Ze blijven verdikke maar met goede periodes aankomen. Ben een groot fan van de Egyptische, Griekse en Romeinse oudheid. Ben benieuwd in hoeverre het nog meer ver-rpg'ed wordt. Meer diepgang in het maken van gear als in The Witcher 3 zou ik graag zien. Een museumtour zie ik ook graag terugkomen, heb die van Origins grotendeels doorgespeeld.

    Niet goed dit trouwens. Hoe moet ik in godsnaam de tijd verdelen met RDR 2?

    (off topic: originele naam *kuch* Mario *kuch* :))

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 1 juni 2018 10:28
    @timtim96 Ik hoef je als (groot fan van de oudheden) natuurlijk niet uit te leggen waar die naam vandaan komt. :)
    (no sarcasm)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 1 juni 2018 11:42
    @Krytuun een goed boek van Homerus :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 1 juni 2018 08:48
    Nee maar, een nieuwe Assassin's Creed. Wie had dat gedacht?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kelvintje

    • 1 juni 2018 09:03
    @Sander999 lol 👍

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 1 juni 2018 09:42
    @Sander999 niet velen denk ik zo. Ik niet in ieder geval. Of het negatief uit pakt kunnen we later pas beoordelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kelvintje

    • 1 juni 2018 12:32
    @timtim96 ik denk ook niet dat er een nieuwe fifa uitkomt dit jaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 1 juni 2018 12:17
    @Sander999 Als de game nog dit jaar uitkomt heeft Ubisoft ons alweer voorgelogen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 1 juni 2018 09:03
    Vreemd dat ze er nu al mee komen, want blijkbaar word het nog steeds een 2019 game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 1 juni 2018 09:40
    @coola dat lijkt er nu niet op, wel dan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 1 juni 2018 09:53
    @timtim96

    Ja nog steeds een release voor 2019.

    Gerucht gaat overigens ook dat AC Odyssey niet de main focus gaat zijn qua AC op E3 die focus gaat volgens de geruchten naar een remake van het eerste deel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 1 juni 2018 11:37
    @coola Even verder onderzoeken, er is ontiegelijk veel info beschikbaar op reddit momenteel.. klinkt allemaal best aannemelijk…en supervet!! Release in 2018!

    https://i.redd.it/i5evnhcgluy01.png

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 1 juni 2018 09:49
    Eikels. Had de vakantie al rond andere games gepland.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 1 juni 2018 10:09
    Ik heb wel weer zin aan een ac game origins me plezier gespeeld. Hoop wel dat ze de combat op de hak nemen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • revanius

    • 1 juni 2018 11:36
    Erm, ging AC Origins niet over het opbouwen van de Assassins? dus ik neem dan aan dat dit niet voor de romeinse tijd afspeelt? confused.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 1 juni 2018 12:10
    En nu maar hopen dat Ubisoft blijft doorgaan met het vernieuwen van deze franchise en dat Origins niet simpelweg de nieuwe mal is waarmee ze games gaan kopiëren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 1 juni 2018 12:31
    @fonsrutte
    Ik vind je naïviteit aandoenlijk ;)

    Ik acht de kans bijzonder groot dat Origins gewoon de nieuwe blauwdruk is voor de Assassin’s Creed franchise zodat Ubisoft jaar na jaar copy/paste delen kan uitbrengen. Om vervolgens de franchise weer 'revolutionair te vernieuwen' en daarna weer een nieuwe blauwdruk te hebben gecreëerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 1 juni 2018 13:24
    @Sander999

    According to Kotaku, Odyssey is set to be an even more significant departure for the series than last year's Assassin's Creed Origins. While Origins altered the combat, Odyssey will introduce dialogue options, a first for the series.

    Dus ze gaan wederom vernieuwing brengen in de serie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 1 juni 2018 13:51
    @coola mass effect meets assassins creed.

    ik kijk er nu al niet naar uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 1 juni 2018 17:06
    @casualkiller
    Dialogue options niet goed? Nog meer richting rpg-vorm van The Witcher 3 niet goed?