Nieuws
Assassin's Creed Odyssey

Assassin's Creed Odyssey krijgt deze maand gratis nieuwe quests

En een nieuw mythisch wezen

Geschreven door Michel Musters op
Ubisoft heeft meer details gegeven rondom de gratis content die deze maand naar Assassin's Creed Odyssey komt.

Onder de gratis content valt een reeks nieuwe quests die spelers meer personages laat ontmoeten in het oude Griekenland. Deze maand is één van die quests 'The Show Must Go On', waarin Kassandra of Alexios een actrice of acteur moeten zijn en het gevecht tussen Sparta en de Perzen moeten naspelen.

Op 13 november kom daarnaast ook een nieuw mythisch wezen naar de game. De Cyclops staat aan het einde van een nieuwe missie en door dit wezen neer te halen is er ook een beloning te ontgrendelen. Verder komen er weer nieuwe Epic mercenaries en schepen naar de game.

Tot slot wordt de level cap deze maand omhoog gegooid; van level 50 naar 70. Mensen die al geruime tijd level 50 zijn, gebruiken al hun behaalde XP om levels omhoog te gaan.

Hieronder is een video te zien waarin meer van de nieuwe content wordt getoond. Assassin's Creed Odyssey is verkrijgbaar op pc, PlayStation 4 en Xbox One.

Dit artikel delen:

Lees meer

Alle dlc-personages Super Smash Bros. Ultimate al bekend bij Nintendo Nintendo plaatst vacatures voor nieuw Zelda-project
54

Reacties op: Assassin's Creed Odyssey krijgt deze maand gratis nieuwe quests

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coola

    • 7 november 2018 10:07
    Netjes. Na dat ik een paar dagen geleden rdr 2 heb uitgespeeld weer verder gegaan met deze game en ik werd weer gelijk het verhaal ingezogen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • D4rKy28

    • 7 november 2018 10:46
    @coola is die level cap verhoging free of charge weet jij dat zo ? of zit dat gewoon in de season pass ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 7 november 2018 11:21
    @D4rKy28

    Zal zeer waarschijnlijk gratis zijn.


    Hoe goed en leuk ik rdr 2 ook vind AC Odyssey vermaak ik mij echt heel veel meer mee. En zal die game dus ook boven rdr 2 verkiezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wiepie

    • 7 november 2018 11:46
    @coola Voor dat je weer van iedereen kritiek krijgt; ik ben het helemaal met je eens!

    Hoe mooi en knap RDR2 ook in elkaar is gezet, voor mij persoonlijk neemt het zichzelf veel te serieus. Ik kwam er nooit echt in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 7 november 2018 13:15
    @Wiepie

    Ach de kritiek van de nay sayers ben ik nu wel gewend. Odyssey is niet bug vrij dat is een feit. Maar rdr 2 is ook verre van bug vrij, paarden die vast zitten in rotsblokken, mensen die flessen vast hebben maar de fles 10 cm voor hun hand uitsteekt, mensen die praten maar de mond niet van beweegt maar tja het is rockstar dus zien we het door de vingers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wiepie

    • 7 november 2018 13:33
    Och weet je, die (kleine) bugs maken mij nog niet eens zoveel uit. Ben blij dat de uitgevers op dit moment tenminste weer spellen uitbrengen die gelijk bij aankoop al speelbaar zijn, dat was (nog niet eens zo lang geleden) wel anders.

    Waar mij het om gaat is speelplezier en dat is op dit moment bij mij groter bij AC Odyssey dan bij RDR2. Dat heeft persoonlijke redenen en dat zal bij een ieder weer anders zijn. Geen probleem toch? Ik geef verder ook niet om wat reviewers of anderen zeggen, ik bepaal zelf wat ik leuk vind of niet. Ben je het daar mee eens? Leuk! Ben je het er niet mee eens? Je goed recht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Boondock Saint

    • 7 november 2018 12:13
    @coola eens, ik heb ook beide games en vind AC Odyssey ook de betere.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 7 november 2018 10:59
    Ben voorlopig nog wel even zoet met Red Dead Redemption II.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 7 november 2018 11:13
    Assassins is gaaf maar rdr2 heeft een nieuwe standaard afgeleverd voor mij. Ze kunnen nog veel leren daar bij ubi van rockstar

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 7 november 2018 12:09
    Nu RDR2 uit is, is wel duidelijk dat AC toch echt vele malen minder is. Alleen al hoe de keuzes in RDR2 ook daadwerkelijk invloed hebben op de wereld hoe klein die keuzes ook zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 7 november 2018 12:07
    @fonsrutte

    Bij Odyssey hebben de keuze wel degelijk daadwerkelijk impact.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 7 november 2018 12:20
    @coola

    Na RDR2 kan ik AC echt niet meer serieus nemen.
    Alles leeft in dat spel, iedere personage heeft zijn eigen karakter.
    Van de week nog even AC opgestart en alles ziet er meteen hetzelfde uit.

    Weet zeker als Ubisoft eens in de 5 jaar een AC gaat uitbrengen op niveau van Rockstar dat je dan echt een dikke AC gaat krijgen. Je merkt gewoon dat er weinig liefde in de game zit vergeleken bij RDR2 en dan vind ik persoonlijk best jammer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 7 november 2018 12:29
    @spreadthehate

    Ik merk juist dat de wereld van odyssey ook echt leeft. Sowieso "proef en voel" ik dat Ubisoft liefde en passie in AC streekt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 7 november 2018 13:01
    @coola sorry man maar assassins komt echt niet in de buurt van rdr2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grapjurk

    • 7 november 2018 16:49
    @coola tuurlijk merk JIJ dat, door een roze bril is alles mooier

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 7 november 2018 16:54
    @Grapjurk

    Nope geen roze bril

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 7 november 2018 12:41
    @coola Niet in de mate zoals dat in RDR2 gebeurt, maar dat ga je natuurlijk eindeloos tegenspreken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wiepie

    • 7 november 2018 12:51
    @fonsrutte Het is ook een nutteloze 'discussie'. Het één spreekt een spreekt de ene meer aan aan dan de andere. Laat een ieder gewoon lekker genieten van wat die persoon leuk vind. Wat maakt het uit, het blijft maar een spelletje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 7 november 2018 13:45
    @Wiepie

    Het gaat niet om wat de ene meer aanspreekt dan de ander, ik heb het puur over de inhoud van de game (details)

    Je kan gewoon niet ontkennen dat RDR2 op dit moment de mooiste open wereld game is, dat is gewoon een feit. Dus als je dan zegt AC Odyssey is mooier dan zeg ik roze bril.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 7 november 2018 13:01
    @fonsrutte

    Nou blijkbaar heb je odyssey dan niet veel gespeeld want elke keuze die je daar maakt (behalve de side missions die niet in verbinding staan met het hoofdveraal, de meeste van de side missions staan wel in verbinding) hebben altijd een merkbare impact.

    Bij rdr2 heb ik de man die met geen hand aangeraakt en niet eens in de buurt geweest en toch ondanks ik er voor heb gekozen om hem op geen één manier aan te raken. Ja ik merk echt dat mijn keuze daar invloed heeft gehad…. Niet echt dus.

    @Aces-82

    Ik vind van wel