Nieuws
Assassin's Creed Odyssey

Assassin’s Creed Odyssey komt vandaag naar Xbox Game Pass

Valheim verschijnt daarnaast op 29 september voor Game Pass op pc

Geschreven door Michel Musters op
Assassin’s Creed Odyssey komt vandaag op Xbox Game Pass te staan.

Dat heeft Microsoft bevestigd via diens Tokyo Game Show-livestream. De game komt beschikbaar op Game Pass voor Xbox en pc. Het spel verscheen oorspronkelijk in 2018 en laat spelers het oude Griekenland verkennen. Vorig jaar gaf Ubisoft al een update voor de game uit waardoor de game in 60 fps gespeeld kan worden op Xbox Series-consoles en PlayStation 5.

Microsoft heeft daarnaast laten weten dat het populaire Valheim op 29 september naar Game Pass voor pc komt. Het spel verschijnt in de lente van 2023 voor Game Pass voor Xbox. Daarnaast komt vandaag ook de rpg Ni no Kuni: Wrath of the White Witch op Game Pass te staan.

Verder komen deze maand de spellen Disney Dreamlight Valley, Opus Magnum, Train Sim World 3, Ashes of the Singularity: Escalation, League of Super-Pets: The Adventures of Krypto and Ace, You Suck at Parking, Despot’s Game en Metal: Hellsinger naar Game Pass.

Andere games die voor Game Pass zijn aangekondigd, zijn Amazing Cultivation Simulator (vandaag op Game Pass voor pc), Big Con (dit jaar), Rainbow Billy (dit jaar), Homestead Arcana (2023), Moonscars (27 september), Eville (11 oktober) en Turnip Boy Robs a Bank (2023).

Dit artikel delen:

Lees meer

PlayStation 5-versie van Sable onthuld Printplaat van AMD Radeon RX 7900 XT in beeld gebracht
17

Reacties op: Assassin’s Creed Odyssey komt vandaag naar Xbox Game Pass

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ziminar

    • 15 september 2022 15:24
    VAn de laatste 3 AC-games vind ik deze veruit de leukste.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 15 september 2022 15:24
    Netjes! Veel plezier voor diegene die hem nu voor het eerst gaan spelen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavalera

    • 15 september 2022 15:27
    Naast deze spellen komen ook Danganronpa 3, Fuga: Melodies of steel en Ni no kuni: wrath of the white witch remastered naar gamepass vandaag. Langzaam aan druppelen de Japanse games ook door naar Xbox

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvg1983

    • 15 september 2022 15:31
    @Lavalera en Ni No Kuni 2 verschijnt volgend jaar voor xbox en Game pass. Mooie aanwinsten inderdaad

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavalera

    • 15 september 2022 15:40
    @rvg1983 Klopt, wat dat betreft vond ik de TGS van Xbox ook gewoon prima, het was wat ik er van verwachte en ben blij dat er steeds meer Japanse games naar Xbox komen. Er zijn genoeg Xbox fans die ook graag Japanse games spelen of mensen zoals ik, die meerdere consoles hebben maar graag keuze vrijheid waar ze dit soort spellen spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvg1983

    • 15 september 2022 15:54
    @Lavalera Absoluut mee eens. Zo ben ik persoonlijk ook zeer blij met de toevoeging van Persona volgende maand. Zelf heb ik geen PlayStation dus ben zeer blij met dit soort toevoegingen. En de TGS was inderdaad prima te noemen. Prima paar dagen zo met Like a Dragon aankondigen gisteren en deze toevoegingen aan de GP.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 15 september 2022 15:29
    Nice voor de gene die deze game nog niet hebben. Imho de beste AC game tot op heden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelR1

    • 15 september 2022 15:48
    @coola dat vind ik persoonlijk Origin, maar denk dat het veel afhangt van de setting die je het meest ligt.

    En de beste van allemaal is denk ik toch wel deel 2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Real13

    • 15 september 2022 16:13
    @coola De beste AC game is degene waar de Assassins nog lang niet bestonden haha, geen kritiek ofzo maar moest gewoon even lachen om de ironie. Odyssey is voor mij een van de beste games die ik de vorige generatie gespeeld heb dus ben er ook groot fan van. Kassandra is mijn favoriete protagonist in de serie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 16 september 2022 15:35
    @Real13

    Je weet hoe ik er in sta eh :D. Ik vind de first civ en hun artifacts de leidraad van de franchise.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 16 september 2022 10:15
    @coola Ben ik met je eens. De wereld is werkelijk fantastisch gemaakt, niveau van de sidequests was beter, veel dingen uit Origins waren net een stuk beter uitgewerkt.
    De hele opzet van die game vond ik veel leuker met die sekte, uitzoeken wie de sekteleden zijn en waar je ze kunt vinden.
    De wereld en game had van mij iets kleiner gemogen en ik vond de combat niet bijzonder, maar heb me er kostelijk mee vermaakt en is een smaakding.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • revanius

    • 16 september 2022 12:17
    @coola ac 2 is imo de beste ac. Ik vind persoonlijk origins en valhalla beter, origins om de setting. Valhalla omdat gear gewoon beter verwerkt is. Odyssey probeert teveel diablo te zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 16 september 2022 14:16
    @revanius

    Ik vind de Ezio games goed maar soms ook erg overrated. Sowieso staan Brotherhood en revelations hoger bij mij dan deel 2 maar Odyssey is toch echt wel mijn nummer 1 gevolgd door Valhalla en black flag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 15 september 2022 15:34
    Mooie toevoeging aan de Gamepass.
    Over de third party support valt imo weinig te klagen op GP.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 15 september 2022 16:43
    Heel erg nice!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 15 september 2022 17:28
    Weer zo’n game die ik allang heb gespeeld. Leuke game trouwens, maar wel weer eens te laat op Gamepass.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 16 september 2022 10:17
    @Vogeltje Ik weet nu dus dat ik AC niet meer hoef aan te schaffen, die komen vanzelf op game pass. Ja wel wat later, maar dat interesseert me vrij weinig. Genoeg andere games, maar ik me ondertussen mee kan vermaken.