Nieuws
Fortnite

Ash uit The Evil Dead komt naar Fortnite

Het Fortnitemares-evenement is begonnen

Geschreven door Michel Musters op
Ash, het hoofdpersonage uit The Evil Dead-franchise, wordt een speelbaar personage in Fortnite.

Dit om het Halloween-evenement binnen Fortnite - genaamd Fortnitemares 2022 - te vieren. Daarnaast zijn twee personages uit Rick & Morty toegevoegd aan de game, namelijk Summer en Mr. Meeseeks. 

Het is niet bekend wanneer Ash wordt toegevoegd. Fotnitemares 2022 is in ieder geval gisteren begonnen en loopt tot 1 november. De Cube Monsters keren terug, een nieuwe Horde Rush-modus is toegevoegd en er zijn diverse missies om te klaren. Ook kunnen spelers in weerwolven veranderen. Meer details over het Halloween-evenement zijn op de Fortnite-website te bekijken.

Dit artikel delen:

Lees meer

Santa Monica Studio over het verhaal in God of War Ragnarök Mobiele game Mortal Kombat: Onslaught aangekondigd
12

Reacties op: Ash uit The Evil Dead komt naar Fortnite

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 19 oktober 2022 10:22
    Zelfs nu met the king himself, kunnen ze mij niet overtuigen om fortnite te gaan spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Floppyhoofd_

    • 19 oktober 2022 14:20
    @coola dat dacht ik nou ook. Bruce kan bij mij niks fout doen, Fortnite daarentegen niks goeds XD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 19 oktober 2022 14:33
    @Floppyhoofd_

    Ik zie overigens een grote fout in het Ash personage op deze Screenshot. Hij heeft zn Dead by Dawn/Army of darkness kleding aan. Maar hij heeft nog wel steeds zijn rechterhand. Waar de F is zijn chainsaw of op z'n minst zijn "robot" hand.

    Ik mis dan weliswaar wat haar. Maar ik heb tenminste wel die chainsaw als rechterhand als ik Ash Williams cosplay. Wel lastig aangezien ik rechts ben maar het personage is nu eenmaal zijn rechterhand kwijt.

    i.postimg.cc/1RM0H9pN/20201019-215309.jpg

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 19 oktober 2022 15:53
    @coola
    Ben jij dat op die foto, coola?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 19 oktober 2022 15:54
    @The_Stifmeister

    Aye

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 19 oktober 2022 15:58
    @coola
    Holy shit, fucking gaaf. Je lijkt serieus zoveel op Bruce Campbell dat ik twijfelde. Complimenten! Echt heel bruut.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 19 oktober 2022 16:16
    @The_Stifmeister

    thanks, al lijk ik meer op Bruce ten tijde van Ash vs Evil Dead dan dead by Dawn xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Floppyhoofd_

    • 19 oktober 2022 17:51
    @coola haha ziet er goed uit man! Maar ja ben 't met je eens haha. Zal teveel programmeer zorgen hebben gekost XD Neca(de actiefiguren fabrikant) heeft daarentegen de verkeerde versie van The Necronomicon bij de Ultimate Ash van Evil Dead 2 gedaan, namelijk de Army of Darkness versie. Dus wie weet wel gewoon een foutje haha XD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 19 oktober 2022 20:07
    @Floppyhoofd_

    Dat van Neca is ook spijtig maar dat kan ik meer en eerder vergeven dan Epic en de Ash in Fortnite. Ash Williams is nu eenmaal het meest iconisch met de chainsaw op de plek van zijn rechterhand. Als ze dat niet eens voor elkaar kunnen krijgen zijn ze wel erg incompetent

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheDeeGee

    • 20 oktober 2022 19:00
    @Floppyhoofd_ Wat doet Fortnite niet goed dan? Of ben je boos dat het zo succesvol is?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Floppyhoofd_

    • 21 oktober 2022 14:27
    @TheDeeGee nope, vind er gewoon geen hol aan:) en teveel franchises worden daar te pas en te onpas in gedumpt naar mijn mening.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheDeeGee

    • 20 oktober 2022 19:02
    @coola Is ook niet nodig lijkt me?

    Zal wat zijn dat als je perse een game moest spelen.