'Arrogant imago past niet meer bij Sony' | Gamer.nl

'Arrogant imago past niet meer bij Sony' | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

Dille vertelt dat Sony door haar reclamecampagnes, zoals de zogenaamde -reclames,vaak werden gezien werd als arrogant. "We hebben ervaren dat consumenten deze reclames als intimiterend beschouwden", zegt Dille. Dankzij Sony's nieuwste campagne met Kevin Butler in de hoofdrol, hoopt het marketinghoofd dit weer te veranderen. "De arrogantie is weg en de reclames hebben weer de humor waar onze klanten op zitten te wachten", zegt hij over de nieuwste campagne. Daarom zullen PlayStation Move en de 3D-mogelijkheden van de PS3 ook geadverteerd worden met Butler als het gezicht van de campagne. De reclamecampagne waar Dille zo over te spreken is wordt overigens niet in Nederland gebruikt. In Europa zijn de reclamecampagnes compleet dan in de Verenigde Staten.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou