Armored Core 6 bevat baasgevechten die passen bij soulslikes

Armored Core 6 bevat baasgevechten die passen bij soulslikes

Het pas aangekondigde Armored Core 6: Fires of Rubicon moet baasgevechten bevatten die doen denken aan soulslike games.

Dat meldt FromSoftware-directeur Hidetaka Miyazaki in een interview met IGN. "Baasgevechten zijn het hoogtepunt in deze game. Spelers moeten de acties van vijanden lezen. Het is typerend voor FromSoftware."

Tegelijkertijd waarschuwt Miyazaki wel dat spelers geen echte soulslike van Armored Core 6 hoeven te verwachten. "We doen niet bewust de moeite om de game meer soulsborne-achtige gameplay mee te geven."

Spelers hoeven bijvoorbeeld ook geen open spelwereld te verwachten zoals in Elden Ring. In plaats daarvan maakt Armored Core 6 gebruik van missies vergelijkbaar met voorgaande delen. "Dat geeft je de kans om voor elke missie keuzes te maken en de mech aan te passen."

Tijdens The Game Awards afgelopen week werd Armored Core 6: Fires of Rubicon aangekondigd. Het zesde deel in de mechreeks is de eerste nieuwe game in de franchise in een decennium - Armored Core 5 kwam in 2012 uit. Het spel komt ergens in 2023 uit op pc, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en Xbox One. De game wordt uitgegeven door Bandai Namco.

Watch on YouTube
Armored Core 6: Fires of Rubicon

Armored Core 6: Fires of Rubicon kopen?

Kopen voor playstation_3_game

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

IGN: Is it fair to say that Armored Core VI will be closer to the Soulsborne games than the series has been in the past? Hidetaka Miyazaki: No, we've not been making a conscious effort to try to direct it towards more Soulsborne type gameplay. First of all, let me just make that clear. gamer.nl: er komt Soulsborne-achtige gameplay !!!

0
test

@ali3n8tor Ja, hij spreekt zichzelf een klein beetje tegen in dit interview, daar kan ik ook niet veel aan veranderen. Bovenstaande quote zegt hij ook, maar vervolgens noemt hij wel elementen op uit de game die bij soulslikes passen. Hoe dan ook heb ik ook deze quote in het nieuwsbericht verwerkt, dan mag je zelf kiezen hoe je Miyazaki's opmerkingen mag opvatten :D

0
test

@MichelMusters De boodschap was voor mij wel vrij duidelijk in het IGN interview, het blijft een AC game ipv een soulsborne, en de boss battles zullen wellicht wat overeenkomsten hebben, maar de core blijft het customisen van je mechs en missies, maar bedankt voor de edit!

0
test

Dan laat ik deze game denk ik gaan. Maar dan vooral omdat het geen open wereld is. Had het wel heel gaaf gevonden een open wereld te hebben in deze setting.

0
test

@Snafu9 Open wereld zou totaal niet werken hierbij, het is geen rpg, en de gameplay bestaat grotendeels uit het managen van parts voor je mech, dat zou pure elende worden als je die moest gaan zoeken in een open wereld :)

0

Deze gebruiker is verwijderd

0

Aanbevolen voor jou