Nieuws
Ark Surival Evolved

Ark: Surival Evolved-uitbreiding Aberration komt in december

Game zelf is met korting te koop

Geschreven door Michel Musters op
De nieuwe uitbreiding voor Ark: Survival Evolved, genaamd Aberration, komt op 12 december uit voor pc, Xbox One en PlayStation 4.
De betaalde uitbreiding had eigenlijk in oktober moeten verschijnen en is de tweede betaalde uitbreiding voor de openwereldtitel. De uitbreiding bevat een nieuwe map.


Naast de gameplay op een Ark zelf bevat Aberration ook veel ondergrondse tunnels en grotten. Hier zitten allerlei wezens in, waaronder de Lantern Pug, Rock Drake en Reaper Queen. Daarnaast bevat de uitbreiding vijftig nieuwe items die gemaakt kunnen worden.

Aberration kan vanaf 12 december als stand-alone uitbreiding gekocht worden, of als onderdeel van Ark's seizoenspas. Ark is daarbij met vijftig procent korting op Steam, 25 procent korting op Xbox One en 35 procent korting op PlayStation 4 te koop.

Dit artikel delen:

Lees meer

Update: 'Marvel Heroes stopt een maand eerder' Blaster Master Zero krijgt gratis multiplayermodus
8

Reacties op: Ark: Surival Evolved-uitbreiding Aberration komt in december

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • LastCorax

    • 23 november 2017 11:02
    Iemand ervaring met de game? Is die leuk om te spelen en loopt de game ondertussen wel soepel?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 23 november 2017 11:36
    @LastCorax Ik vermaak me goed met de game en speel sinds release af en aan. De officiele servers vermijd ik tegenwoordig al heb ik me daar ook goed vermaakt. Deze server hebben wel regelmatig lag, je kan onder de map glitchen en items dupliceren. Ik speel momenteel op een eigen server met wat instellingen voor de singleplayer casual gamer. Een crash heb ik al een tijdje niet meer gehad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LastCorax

    • 23 november 2017 12:14
    @HighNesZ
    Mm oke, ik wilde de game een hele tijd terug kopen maar hoorde toch redelijk wat negatieve dingen.
    Items dupliceren klinkt ook niet goed :p
    Bedankt iig!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ragpost

    • 23 november 2017 18:24
    @LastCorax Ik heb de meeste tijd ooit in dit spel zitten. Het blijft altijd een veeleisende game, maar ook op mijn oude PC (op low to medium) heb ik er veel plezier van gehad. Naar mijn mening het beste spel ooit uitgebracht, maar daar verschillen de meningen natuurlijk over.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zuurstof

    • 23 november 2017 15:32
    Het probleem met dit spel is, is dat het te verslavend is en teveel tijd gaat wegzuigen. Zeker al speel je op official. Een giga of een quetz raisen kost je 14 dagen, waarvan je de eerste 3 dagen niet langer dan een uur of 2/3 weg kan blijven omdat babies met de hand gevoed moeten worden. Daarna eten ze uit een bak maar die moet ook elke dag gevuld worden. Op unofficial is het beter vertoeven met betere rates waardoor raisen vaak een stuk sneller gaat.

    Verder heeft dit spel alles wat je zou willen. Builden, tamen, levelen, craften, babies opvoeden, pvp. Het kost weken zo niet maanden om je alles eigen te maken. Nadeel is als je nu begint op official zul je elke dag gesloopt worden en ben je alles kwijt. Maar op unofficial is dat vaak minder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ragpost

    • 23 november 2017 18:24
    @Zuurstof Helemaal waar. Ik zou ook een unofficial server aanraden. Ik speel eigenlijk altijd PvE met vrienden. Dat brengt al genoeg speelplezier!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LastCorax

    • 24 november 2017 11:04
    @Zuurstof
    Ohja, je kunt gedood worden als je offline bent of niet soms?
    Hoevaak komt dat voor op unofficial servers en verlies je dan al je gear?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 24 november 2017 13:34
    @LastCorax Ja alles wat je maakt kan wanneer je offline bent kapot gemaakt worden. Op unofficial hangt dat per server af. Je moet jezelf afvragen wat je in de game wilt gaan doen en dan daar een server op uitzoeken