Onlangs ging de Engelse ontwikkelaar Argonaut failliet, omdat men niet genoeg projecten wist te strikken bij uitgevers om haar financiën rond te krijgen. Men had op het moment maar één officiëel aangekondigde game in ontwikkeling, namelijk Roll Call. Dit spel werd ontwikkeld voor de Engelse uitgever SCi. Even werd gevreesd dat het spel het levenslicht niet meer zou gaan zien, maar SCi kondigt vandaag aan dat het spel is overgedragen naar een nieuwe ontwikkelaar, Rocksteay Studios genaamd. Het zou je niet moeten verbazen dat deze ontwikkelaar is opgericht door ex-Argonaut medewerkers.
Roll Call vertelt het verhaal van Nick Mason, die na zijn terugkeer uit militaire dienst zijn woonplaats in een toestand van oorlog aantreft. Verschillende gangs vechten het met elkaar uit. Nick krijgt de leiding over een nieuwe organistatie, de G18 Counter Gang Division, welke de controle heeft over verschillende hulpdiensten en daarmee de orde weer terug dient te brengen. Met het gedoe rond het failliesement van Argonaut en de overdracht naar de nieuwe ontwikkelaar, heeft het spel wel enige vertraging opgelopen. Het zal nu pas in 2006 op de markt komen.
Reacties op: Argonaut's Roll Call vindt nieuwe ontwikkelaar
S8_Trooper_Zap
Metal_Wolf_2
chvdvelde
Erwie
4play
DutchDemons
dat handje hangt een beetje raar lijkt wel(te hoog ,te ver naar voren…weet niet,het klopt niet)
ja en afgezien van de kartels die je moet wegdenken (screens zijn altijd wat kartelig schijnt?) en afgezien van de overkill aan grijs…is het nog steeds niet mooi.
semi-ontopic…verhaal is ook weer lekker boeiah,alsof het verplicht is voor een FPS om zo'n lame verhaal te hebben,*gaap*
Nhid
DutchDemons
ooit van 13 in een dozijn gehoord?om dat nou mierenneuken te noemen,mwah
Nhid
Ik ben deze game ook niet de hemel in aan het prijzen ofzo, maar direct op basis van 4 screens een titel de grond in boren vind ik nogal kort door de bocht.
DutchDemons
ik had ook erg veel moeite met jouw post, ik zat, zoals jij al subtiel liet zien, te zweten en heb meerdere mensen gevraagd mij geestelijk bij te staan en meerdere analyses laten uitvoeren op jouw theoretisch ongeëvenaarde hoogstandje!!
wij 'zeikerds' vragen ons dus af,wat is er op het eerste gezicht dan zo cool?
mogen we alleen een mening na een review geven dan?
ik boor dat ding niet de grond in,wijs alleen op wat standaard dingen (grijs,lame verhaal…)doe alsjeblieft niet zo uit de hoogte man
Nhid
DutchDemons
je hoeft niet allemaal de zelfde mening te hebben,ik vind verhaal dus boeiender dan wat mogelijkerwijs alleen maar kutgimmicks zijn.
aanroepen van allies en die beschermen ken jij nog niet?hoeveel FPS speel jij dan,hoe vaak moet je niet iemand beschermen in een FPS???
alleen het beroep van de persoon is anders,wow
riotshield…das allleen een nieuw wapen,schilden zijn ook niet voor et eerst(nou,misschien in SP-FPS,maar zelfs dat weet ik niet zeker)
zoveel verder kijk jij ook niet,jij tilt alleen zwaarder aan die dingen dan ik,zeveren over een concept heet ook wel discussieren,dat is stiekem wat ik ook probeer te doen
Comic
Voeg daaraan toe dat ik nog maar een concept is en dat aan de graphics misschien nog gesluiteld gaat worden. Ik denk alleen dat als dit een spel is dat in 2006 gaat uitkomen dat dit geen baanbrekende graphics heeft maar dat hoeft ook helemaal niet! Ik koop het niet…
Als er iemand reageerd met een negatieve reactie ga alsblieft niet er op in want de persoon reageerd vast nog een keer en en nog een keer, en nog een keer. Ieder ze mening.
Ronn