Nieuws

Angry Birds-film krijgt vervolg

Komt volgend jaar uit

Geschreven door Michel Musters op
Er wordt een vervolg gemaakt op The Angry Birds Movie, zo is aangekondigd.
De film wordt wederom gemaakt door Sony Pictures in samenwerking met ontwikkelaar Rovio en moet op 20 september 2019 uitkomen. Daarmee wordt meteen de tiende verjaardag van de gamefranchise gevierd.


Het vervolg wordt geregisseerd door Thurop van Orman, de bedenker van The Marvelous Misadventures of Flapjack. John Rice, een regisseur van afleveringen van Rick and Morty en King of the Hill, helpt mee. Het script wordt geschreven door Peter Ackerman, bekend van Ice Age en The Americans.

Het mag geen verrassing heten dat de film een vervolg krijgt. Het origineel haalde wereldwijd zo'n 310 miljoen euro binnen sinds het vorig jaar mei verscheen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe Dragon Age-game in de maak Destiny 2-dev diary los uitgebracht
8

Reacties op: Angry Birds-film krijgt vervolg

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • TheRussian

    • 23 mei 2017 09:43
    melk melk melk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 23 mei 2017 10:16
    @therussian jij melkt ook vaak. Ik weet niet bij wie je dat doet, maar die heeft waarschijnlijk haast geen melk meer over.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 23 mei 2017 10:22
    Tsja, ze doen het allemaal. Dit jaar is er ook weer een "Pirates" film.

    Zolang het maar geld oplevert.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • markiewong

    • 23 mei 2017 20:24
    @bigds9fan
    Maar dat is de eerste sinds 2011 dus opzich valt dat wel mee qua 'melken'. Met deze film valt het persoonlijk ook wel mee; 2019 betekent dus dat er 3 jaar tussen heeft gezeten. Niet heel slecht toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • woutzorz

    • 23 mei 2017 10:29
    Heb de eerste gekeken in het vliegtuig. Was best vermakelijk, maar voor mij hoeft er geen tweede te komen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 23 mei 2017 12:51
    De bezoekers van Gamer.nl zitten er niet op de wachten en vinden het maar uitmelken. Volgens mij zijn wij ook niet de doelgroep van deze film? Ik denk dat veel kinderen dit gewoon erg leuk vinden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 23 mei 2017 14:27
    @timtim96 Precies.

    Het is gamegerelateerd en dus nieuws. Zit ik op nog een pirates film te wachten?

    Zeker niet maar dat weerhoudt ze er niet van om er talloze van te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • tektwo

    • 23 mei 2017 17:41
    Het enige jammere vind ik dat deze One trick developer dusdanig aan het melken is dat het niet meer leuk is. Althans, dat is mijn mening. Ik zou zeggen, maak eens iets nieuws. Maar ik snap het ook wel. Waarom moeite doen als je zonder teveel inspanning rijk kan worden