Amazon geeft overzicht voor content-plannen New World in 2022

Amazon geeft overzicht voor content-plannen New World in 2022

Amazon Games heeft een overzicht gedeeld voor de content-plannen van mmorpg New World van dit jaar.

De eerste update die op de planning staat is Heart of Madness, die eerder deze maand al aan de test-server van het spel was toegevoegd. De update vervolgt de verhaallijn van de mmorpg en lijkt hem af te sluiten met een nieuwe endgame-expeditie genaamd Tempest’s Heart. Spelers moeten het daar opnemen tegen Isabella.

Met de Heart of Madness-update komt ook een nieuw wapen genaamd de Blunderbuss, die wordt omschreven als een “run-and-run shotgun-achtig” wapen. Compleet nieuw op de ‘roadmap’ van New World zijn nieuwe PvP-arena’s waar twee teams van drie spelers in kunnen strijden, en een nieuw systeem om beloningen te verdienen gebaseerd op PvP. Die PvP-updates moeten in de lente uitkomen.

In de zomer komt Amazon Games met een nieuwe expeditie genaamd Barnacles & Black Powder, evenals een nieuw zomerevenement en een systeem waarin gebruikers andere spelers kunnen vinden om expedities mee te voltooien (‘group finder’).

In de herfst krijgt New World een woestijngebied en een bijbehorende cultuur in de vorm van Brimstone Sands. Rond die tijd zal ook de derde endgame-expeditie van dit jaar, genaamd The Ennead, uitkomen. Die expeditie wordt omschreven als “een van de moeilijkere expedities”.

Tot slot krijgt New World in de herfst een nieuw wapen, de Broadsword, en klassementen voor PvP- en PvE-activiteiten, met daarbovenop nog twee seizoensevenementen genaamd Nightvale Hallow en Turkulon 2022. Amazon meldt dat er gedurende het jaar ook nieuwe mutaties, balansaanpassingen en bugfixes doorgevoerd zullen worden. Meer informatie in de Dev Update van maart:

Watch on YouTube

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!

Deze game lijkt me tot dus zover met alle plannen die ze hebben alsnog gedoemd om te falen. Ze moeten duidelijk een richting kiezen of ze PvE of PvP willen cateren. Als ze niet willen kiezen zullen twee aparte grote teams eraan moeten werken als losstaande projecten. Het levelsysteem moet verbeterd worden waarbij je rewarded wordt tot prakties max level met betekenisvolle skills, de skills/abilities moeten leuker en meer impactvol worden, de grind voor de gemiddelde speler zal veel en veel lager moeten worden waarbij alleen als je topnotch gear wilt hebben dat je dit alleen kan verkrijgen door hele grote tijdinvestments. De grind om je stats en je proffessions te levelen zijn te lang en saai. Het levelen van je character is te lang en saai, geen tussentijdse pvp battlegrounds of genoeg dungeons die iets toevoegen zoals andere MMO`s wel doen. Dungeons zullen echt beter moeten waarbij je class based characters nodig hebt voor crowcontrol, healers, dps en tank. Dit zijn echt hele belangrijke punten in mijn ogen die gewoon goed moeten zijn uitgewerkt om een MMO voor de gemiddelde MMO speler interessant te houden.

0

Aanbevolen voor jou