Nieuws
Spyro

Alleen de eerste Spyro staat op de disk van Spyro Reignited Trilogy

De andere twee games moeten gedownload worden

Geschreven door Michel Musters op
De fysieke versie van het aankomende Spyro Reignited Trilogy heeft alleen een remake van de eerste Spyro the Dragon op disk staan. De rest moet gedownload worden.

Dat blijkt uit de informatie te vinden op de reserveringspagina van de game. Daarop valt te lezen dat Spyro 2: Ripto's Rage! en Spyro: Year of the Dragon, de twee vervolgen op Spyro the Dragon, gedownload moeten worden.

Het is niet duidelijk waarom niet alle drie de games op de disk staan. Mogelijk is er niet genoeg tijd om alles op één disk te krijgen. Het is ook nog niet duidelijk of het tweede en derde deel via een patch beschikbaar komen, of dat er unieke downloadcodes in het doosje zitten om ze te downloaden. Op het eerder verschenen Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy stonden wel alle drie de games op disk.

Spyro Reignited Trilogy is vanaf 21 september beschikbaar op PlayStation 4 en Xbox One.

Dit artikel delen:

Lees meer

Yakuza 0 nu verkrijgbaar op Steam De PlayStation Plus-games van augustus zijn bekend
9

Reacties op: Alleen de eerste Spyro staat op de disk van Spyro Reignited Trilogy

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Paxopoxo

    • 2 augustus 2018 08:46
    Beetje jammer, wil je gaan spelen kan je eerst 2/3 van de game nog even downloaden. Ik zelf zal er geen hinder van hebben omdat ik hem digitaal heb gepreorderd dus moet alles downloaden, maar snap dat het even redelijk vervelend is als je de fysieke versie koopt .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 2 augustus 2018 08:51
    Vraag me af, als je deze game uiteindelijk wilt verkopen of de volgende persoon ook de download code kan gebruiken om deel 2 en 3 te downloaden of dat dit niet mogelijk meer is doodat jij de code al hebt gebruikt.

    Als dit zo is dan wordt je weer is genaaid. zal is niet natuurlijk..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 2 augustus 2018 15:57
    @Shinjite Of het via downloadcodes werkt is helemaal nog niet zeker, dus maak je nog niet druk.
    En dan wat anders, typ gewoon "eens" ipv "is". Noem me een mierenneuker, maar die manier van schrijven irriteerd me mateloos.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StillChill

    • 8 augustus 2018 12:38
    @darkmanwls Ik heb speciaal een account aangemaakt om te zeggen dat je misschien zelf de Nederlandse taal maar eens machtig moet zijn voordat je anderen op fouten wijst. Met je 'irriteerd'. Man man man. Dat irriteert mij dan weer mateloos.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 2 augustus 2018 10:17
    Echt compleet belachelijk is dit.

    Ze konden de rest er niet op branden?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • markiewong

    • 2 augustus 2018 13:30
    @bigds9fan Heb je duurdere CD's nodig. Dit is precies hetzelfde wat er momenteel bij de Switch gebeurd omdat publishers weigeren de duurdere 16gb of 32gb kaartjes te kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 2 augustus 2018 15:58
    @markiewong En op een CD past maar maximaal 700 MB, dus vandaar dat ze er niet alles op krijgen :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • markiewong

    • 3 augustus 2018 01:53
    @darkmanwls Ik heb geen idee wat voor goedkope dingen activision heeft zitten uitvoeren. Misschien duurde het branden van 3 games wel te lang voor ze ;)? Er zal vast en zeker een reden ten grondslag liggen om deze games er niet bij te doen, en vaak is dat kostentechnisch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 2 augustus 2018 12:13
    De keuze om deze game (digitaal) voor de switch te halen wordt steeds verleidelijker,. Ik neem trouwens aan dat dit voor zowel xbox als ps4 geld. .Liever zie ik dat ze de game een maand uitstellen en dit wel op een disc plaatsen.