Alle informatie over Crackdown's downloadable content | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Ontwikkelaar Real Time Worlds heeft na lange tijd van stilzwijgen en vage plaatjes nu eindelijk het doek volledig van de aankomende downloadbare content van Crackdown afgetrokken. Zo komen er twee varianten van de content, eentje die gratis is onder de naam 'Free-for-All' en eentje waarvoor je Microsoft Points op tafel moet leggen genaamd 'Getting Busy'. Hoeveel punten Getting Busy gaat kosten en wanneer de beide versies verschijnen wordt later bekend gemaakt.

Allereerst de details van de gratis content. Je krijgt alle mogelijkheden om de stad volledig te bekijken door een gemakkelijk menu waarin je onder andere cheats als oneindige ammunitie, super sterkte en het spawnen van voertuigen aan kunt zetten. Ook kun je in de Agency nu al je voertuigen netjes bewaren en voorzien van een eigen kleurtje.

Screenshots zijn op het linker screenshot (de buggies) na allemaal van de originele versie en niet van de content

De Getting Busy-versie is intere anter en voegt daadwerkelijk ook nieuwe gameplay aan de game toe. Zo zijn er drie nieuwe voertuigen, te weten de eerder bekend gemaakte Agency Patrol Buggy, de snelle Agency PursuitVehicle en de tankachtige Agency Armoured Vehicle. Zoals je ziet nemen de voertuigen een hoofdrol op zich. Je kunt in de nieuwe Street Races op zes verschillende parkoersen met zes verschillende auto's racen tegen de klok of online gaan en via Xbox Live het met elf spelers tegen elkaar opnemen.

De Getting Busy-versie bevat verder ook vier nieuwe speelmodes. In de Max-Agility Rooftop Race is het mogelijk om tegen een vriend te 'racen' en in een tweede mode is het de bedoeling om zo snel mogelijk alle Orbs op een bepaalde locatie te krijgen. Samenwerking is in deze laatste mode van groot belang.

De derde mode is Checkpoint Chase, waarin je vanaf een vast punt steeds naar andere willekeurig gekozen plekken moet zien te komen. Ben je op zo'n punt aangekomen dan wordt het volgende checkpoint bepaald. De speler die als eerste tien checkpoints het snelste bereikt heeft, wint de game.

De laatste mode is Rocket Tag, een lekker kat-en-muis spelletje. De ene speler wordt als prooi aangewezen, de andere als jager. De jager moet de prooi met een rocket launcher aan gort zien te knallen en de prooi heeft enkel een standaard pistool om zich te verdedigen. De prooi moet proberen zestig seconden in leven te blijven. Leuk!

Tot slot kent de downloadbare content zeven achievenments, een reeks nieuwe wapens en de mogelijkheid om als Getting Busy-speler iemand uit te nodigen die niet betaald heeft voor de content. Dit laatste is een soort demonstratiemethode voor de betaalde versie en moet spelers lokken om ook de punten te spenderen.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou