Nieuws

Alan Wake nu speelbaar op Xbox One

In aanloop naar Quantum Break

Geschreven door Lucas May op

De psychologische thriller Alan Wake is nu speelbaar op Xbox One via backwards compatibility. Hiernaast heeft Microsoft twee andere games toegevoegd aan de lijst met speelbare Xbox 360-games.

Alan Wake is inbegrepen bij alle exemplaren van Quantum Break. Voor spelers die de game al bezitten, is de game nu te spelen op Xbox One. Voor diegenen die de game niet in hun collectie hebben en geen interesse hebben in Quantum Break is de game ook los verkrijgbaar voor 19,99 euro.

Microsoft heeft ook de games Castlevania: Symphony of the Night en de originele Xbox Live Arcade-versie van Pac-Man beschikbaar gesteld op Xbox One.

Alan Wake 360

Bron: Xbox Marketplace

Dit artikel delen:

Lees meer

De Legend of Zelda-amiibo in Hyrule Warriors: Legends Destiny-update 2.2.0 vanaf 12 april beschikbaar
10

Reacties op: Alan Wake nu speelbaar op Xbox One

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ThaMasterD

    • 18 maart 2016 11:29
    Tof! Nu maar wachten op Black Ops 1 :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 18 maart 2016 11:32
    Tegenvallende game imo. Begin vind ik ijzersterk maar daarna wordt de gameplay erg generiek. Sfeertje heeft wel iets maar niet genoeg om spel te redden. Een van de grootste teleurstellingen op m'n xbox toendertijd (werd gepresenteerd als dé exclusive voor 360 toendertijd) .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 18 maart 2016 15:22
    @Grohe Sfeer en verhaal maken de game bijna volledig en zijn beiden steengoed. De gameplay is wat veel van hetzelfde maar geen punt als je de draad van het verhaal niet kwijt raakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JJNL77

    • 18 maart 2016 12:04
    Halo wars is ook speelbaar voor preview members

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 18 maart 2016 12:08
    Slim en innovatief van Microsoft die backwards compatibility!

    Goede game, wou hem laatst nog gaan spelen op mn 360. Nu mooi op de one. Goede voorbereiding op Quantum break.

    En castlevenia SOTN heb ik ook nog in mn collectie. Top! Wel jammer van de 360, die kan weg straks als dit zo doorgaat en werkt nog prima :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ToMaX99

    • 18 maart 2016 13:16
    @-it- Mooi toch? Maak er iemand blij mee! En denk dat je games op beide tegelijk kan spelen! SOTN METEEN GEHERDOWNLOAD! Topper

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 18 maart 2016 16:46
    Awesome, ben nu aan het installen!
    Eén van de weinige games die ik van de 360 niet verkocht heb

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleDad

    • 18 maart 2016 19:48
    Originele, schitterende game. Het "rockconcert" is een van de epische scenes uit de game geschiedenis. Jammer dat het op een gegeven moment wel weird wordt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 18 maart 2016 21:38
    Geweldige game met en ijzersterk verhaal, ben zeer benieuwd naar Quantum Break van deze studio.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • AGxKiiNG

    • 19 maart 2016 03:19
    Zin in Quantum Break!! Alan Wake briljante game! Heerlijke psychologische thriller. Heb m uitgeleend aan n maat van mij maar hij gaat zeker de collectors edition terug in!