Op de vraag of de Call of Duty-serie ooit een abonnementsmodel als die in World of Warcraft introduceert, zei Tippl: "Ik denk niet dat precies hetzelfde model overal toepasbaar is. Er is geen twijfel over dat we proberen de terugkerende omzetmodellen uit te breiden. In veel gevallen hebben we dat al gedaan - zelfs met Call of Duty, al verschilt het van een abonnementsmodel. Ieder jaar hebben we een geweldige game, dus ieder jaar hebben we een terugkerende omzet met heel veel nullen. We zijn de omzet tijdens de perioden tussen games in aan het uitbreiden met extra content die we zeer succesvol verkocht hebben met map packs", verklaart Tippl.

"Naarmate we in de toekomst kijken, zijn er nieuwe en innovatieve diensten die spelers meer keuze zouden kunnen geven." Tippl zegt echter geen geld van spelers te willen vragen om de Call of Duty-games online te kunnen spelen. "Wat we niet gaan doen is dat weghalen waar spelers aan gewend zijn voor de prijs waarvoor zij het vandaag krijgen. Ik denk niet dat dat een goede en slimme zakelijke belissing zou zijn. Maar ik denk dat we aan dingen werken waarvan wij denken dat het van geweldige waarde voor onze spelers zal zijn. Dus ik denk dat er aanhoudende mogelijkheden zijn om het speleraantal uit te breiden en [spelers] de beschikking te geven over diensten en producten die ook de omzetgroei kunnen verhogen", aldus Tippl.