Activision steunt War Child met Modern Warfare 2-weekend | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

In samenwerking met de winkelketen GAME en Xbox Live starten zij de zogenaamde Game for Good-campagne. In het weekend van 5 en 6 december wordt bijgehouden hoeveel mensen Call of Duty: Modern Warfare 2 online spelen. Tijdens dit weekend hebben alle bezitters van een Xbox 360 gratis toegang tot Xbox Live Gold.

Als er dat weekend meer dan 600.000 spelers in het Verenigd Koninkrijk inloggen, ontvangt War Child een donatie van ongeveer 165.000 euro. Elke 100.000 spelers meer dan dit aantal levert War Child nog eens ongeveer 27.500 euro op, met een maximum van ongeveer 275.000 euro. Winkelketen GAME verkoopt daarnaast War Child-polsbandjes.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou