Nieuws
Call of Duty: Modern Warfare 2

Activision onthult PlayStation-voordelen Modern Warfare 2

Levelen gaat makkelijker op de console van Sony

Geschreven door Jari Klapwijk op
Activision heeft de voordelen waar PlayStation-spelers van Call of Duty: Modern Warfare 2 van kunnen profiteren op een rij gezet.

Dat deed het op de officiële website van de game. Vanwege een marketingdeal tussen Activision Blizzard en Sony krijgen PlayStation-spelers een aantal voordelen en bonussen. Spelers die MW2 vooraf bestelden in de PlayStation Store hebben de Oni Operator Pack gekregen. Die is een jaar lang exclusief. Vanaf 27 oktober 2023 kunnen spelers op Xbox en pc de skin ook aanschaffen.

Verder krijgen PlayStation-spelers vijf gratis levels in de battle pass, waardoor ze een kleine voorsprong hebben op spelers op andere platformen. Maandelijks zijn er ook exclusieve evenementen waarin dubbel XP verdiend kan worden, zijn er exclusieve cosmetische items in de vorm van Combat Packs en krijgen PlayStation-spelers meer XP voor hun wapens als ze samen in een party spelen. Tot slot zijn er twee extra loadout slots. Spelers op Xbox en pc kunnen niet van deze voordelen profiteren.

Er is dit keer geen exclusieve gamemodus. Bij de vorige Modern Warfare in 2019 was dat wel het geval. Destijds was de Special Ops Survival-modus een jaar lang exclusief voor PlayStation. Wat op dit moment nog wel exclusief is voor PlayStation is de mogelijkheid om cross-play uit te schakelen. Om nog onbekende reden ontbreekt die optie op de Xbox en pc.

Call of Duty: Modern Warfare 2 is sinds vandaag uit op PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox One en pc. Op 16 november komt Call of Duty: Warzone 2.0 uit. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Game Pass behaalt groeidoel Microsoft opnieuw niet Rain World-uitbreiding Downpour komt op 19 januari uit op pc
14

Reacties op: Activision onthult PlayStation-voordelen Modern Warfare 2

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    -marco-

    • 28 oktober 2022 16:53
    Niet hele boeiende voordelen dus. Speel mijn shooters altijd toch liever op Xbox ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Improv

    • 28 oktober 2022 16:59
    @-marco- ja dat zeg je zo makkelijk maar toch he. Vind het lelijke bedrijfsvoering

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 28 oktober 2022 17:12
    @-marco- ja Xbox controller > PS5 controller

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Footy

    • 28 oktober 2022 17:36
    @sandervs De reden voor mij waarom er al 20 jaar een Xbox in huis is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dakoota

    • 28 oktober 2022 19:48
    @sandervs : oprechte vraag : hoezo? Wil ik graag weten omdat ik zelf nog niet weet welke versie ik ga aanschaffen.. de duelsense lijkt wij wel grappig bij dit soort spellen, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Ik ben geen typische COD speler hoor, speel af en toe een potje voor de lol.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 28 oktober 2022 19:51
    @dakoota voor single player absoluut de dualsense. Maar voor multiplayer echt niet. Liever de layout van de xbox controller. Veel ergonomischer voor shooters.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dakoota

    • 28 oktober 2022 21:40
    @MissMeNL: dank je wel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 30 oktober 2022 07:43
    @dakoota ja ligt gewoon fijner in de hand, PS5 controller is wat groter en lomper, ik weet niet wat het is, speelt gewoon minder lekker

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Footy

    • 28 oktober 2022 17:39
    Best wel lame dat zoiets bestaat

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dakoota

    • 28 oktober 2022 19:50
    Cross play uitschakelen is volgens mij best wel essentieel, ik vind het compleet niks om tegen PC gamers te moeten spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 28 oktober 2022 22:54
    Mogen ze eerst de game fixen. Ik kom niet meer in een potje op PS5 elke keer crasht mijn PS5 bij het starten van een potje. Op dit moment is het dus onbespeelbaar voor mij

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    shadowfirenl

    • 29 oktober 2022 08:24
    @Snafu9 in dat geval het hele spel verwijderen en opnieuw erop zetten… Ook regelmatig gehad met de eerdere cods. Tot op heden met mw2 nog niet het geval geweest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 29 oktober 2022 12:01
    @shadowfirenl
    Zou het probleem niet moeten zijn. In het begin ging alles goed tot dat ze een in game update hadden gedaan en daarna crasht mijn spel de hele tijd. Deze update was om crashes op PC tegen te gaan en als je in een party zat. Maar voor PS5 wordt het alleen maar erger

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 29 oktober 2022 11:05
    Ik heb nog steeds niet de weapon xp en level xp bonus van m'n vault versus gehad.. Activision zegt dat je de licenses even moet doen maar die werkt dus niet.