Hirshberg noemt vrijdag, de dag waarop de eerste informatie over het verhaal van Modern Warfare 3 uitlekte, achteraf gezien een "erg interessante en eigenlijk soort van coole dag". Door snel te reageren kon Activision een marketingcrisis ombuigen in zijn eigen voordeel. Activision gaf al snel vier teaser-video's van Modern Warfare 3 vrij en deze zijn de eerste 48 uur tezamen drie miljoen keer bekeken. Soortgelijke trailers van Modern Warfare 2 en Black Ops werden respectievelijk 61 duizend en 89 duizend keer bekeken de eerste twee dagen. Het viertal gepubliceerde teaser-trailers zou normaliter pas over enkele weken worden vrijgegeven.

Ondanks het feit dat de trailers dankzij de gelekte informatie extra populair waren, benadrukt Hirshberg dat het lekken van informatie geen goede zaak is. "Niemand wordt wakker en denkt 'ik hoop dat er een lek is geweest en dat onze planning in de war wordt geschopt'. Maar als leden van de regering en defensie al niet veilig zijn voor dit soort zaken, dan is het onderdeel van onze wereld nu", relativeert Hirshberg. "En het is absoluut niet cool om andermans intellectuele eigendom te stelen, en het is zeker niet cool om informatie te lekken die niet van jou is, maar je kunt er zo op reageren dat je er uiteindelijk voordeel van hebt."