Nieuws
WW2

Activision bevestigt Carentan-map voor Call of Duty: WW2

Alleen bij aankoop Season Pass, daarna voor iedereen

Geschreven door Bob van der Laan op
Activision heeft de komst van de Carentan-map naar Call of Duty: WW2 bevestigd.

Eerder was dit alleen een gerucht, dat ontstaan was door een afbeelding van de Season Pass, waar met grote letter 'Carentan' stond. Nu heeft Activision op de officiële blog de komst van de geliefde map bevestigd.

De map zal eerst alleen beschikbaar zijn voor spelers in het bezit van een Season Pass. De uitgever geeft aan dat de map later voor iedereen vrijgegeven wordt. Een releasedatum is hiervoor echter nog niet bekendgemaakt.

Call of Duty: WW2 verschijnt op 3 november voor pc, PlayStation 4 en Xbox One.

Dit artikel delen:

Lees meer

Monster Hunter: World (hands-on) Ubisoft koopt eigen aandelen om aanval van Vivendi te weren
14

Reacties op: Activision bevestigt Carentan-map voor Call of Duty: WW2

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • nicster

    • 6 oktober 2017 17:15
    hou toch op… call of duty staat op losse schroeven en dan gaan ze dit alleen weggeven bij de season pass. Maak hier nou een mooie pre-order bonus van, dan is het al een stuk interessanter om dit spel te kopen, die season pass gaat er toch nooit komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aurulion

    • 7 oktober 2017 09:51
    @nicster Je kan natuurlijk ook lezen wat er in het bericht staat ;-)
    Los van het feit dat ik het met je eens ben om hier een pre-order item van te maken, word de map ook later voor iedereen weggegeven. De Seasonpass owners hebben EERDER toegang tot de map!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • dopEEEr

    • 6 oktober 2017 17:28
    Tja, één van de meest geliefde Call of Duty mappen onder de liefhebbers. Slimme manier om wat extra season passes te verkopen denk ik!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Skjip

    • 6 oktober 2017 18:23
    @dopeeer Het is en blijft een klassieker. Kan de map nog steeds dromen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 6 oktober 2017 22:45
    ik skip deze cod !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bokahara

    • 7 oktober 2017 00:20
    @toeterbaas198219 ik ook. Ik durf deze cod niet te kopen. Hoe graag ik weer een ww2 spel in men bezit wil hebben, heeft de multiplayer demo mij er niet van overtuigd dat deze cod anders word. Het is gewoon advanced warfare, waar zen een 2de wereld oorlog skin erover heen deden. Wapens zonder recoil. Kleine mappen. Nee, deze cod is gewoon een doorontwikkeling van het slechte activision plan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nocturnal

    • 7 oktober 2017 01:20
    @bokahara +1

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fpsbig

    • 7 oktober 2017 09:44
    @bokahara

    mee eens heb de beta ook gespeeld. wel grappig maar het voelt weinig ww2 met alle icoontjes e.d. in beeld. ik vind cod ook altijd zo licht aanvoelen het voekt alsof pippen en wapens kartonnetjes zijn. De singleplayer zou ik wel graag willen spelen maar kopen daarvoor doe ik niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 7 oktober 2017 09:45
    @bokahara
    Ik ben het met je eens, jammer genoeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aurulion

    • 7 oktober 2017 09:52
    @bokahara
    Wellicht is Wolfenstein II iets voor jou? Alhoewel het wel betreft om een andere tijdslijn… anyways, nazi's are nazi's en ik schiet ze digitaal graag kapot !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 7 oktober 2017 18:41
    @aurulion wolfenstein koop ik altijd allemaal

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Skjip

    • 7 oktober 2017 12:27
    Wel jammer als ik de reacties zo lees. Vooral tijdens de aankondigingen leek het erop dat het veel invloeden van Wolfenstein 3D en Enemy Territory zou hebben. Werd ik wel enthousiast van. Maar als ik lees dat het in feite de laatste cod met nieuwe skins is dan huiver ik.

    Misschien komen ze ooit met een COD 1/2 remake. Alhoewel… dan zullen ze die wel weer volstoppen met pay2unlock bullshit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 7 oktober 2017 18:42
    @skjip ik speel altijd nog bo2 op de pc.
    Op 144hz is dat echt een superdikke game nog steeds :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 8 oktober 2017 09:36
    Leuke map die bijna in elke cod game al zit. Dan nog stond het voor mij in de schaduwen van Toujane en Burgundy.