Nieuws
Far Cry 3

Acteur achter Far Cry 3-personage Vaas hint naar hervatting rol

Of loopt Michael Mando maar wat te dromen?

Geschreven door Michel Musters op
De acteur die slechterik Vaas in Far Cry 3 vertolkte, hint naar een mogelijke terugkeer van het personage.

Michael Mando meldde tijdens een Reddit AMA dat hij met fijne herinneringen terugkijkt naar de rol, en dat een comeback van Vaas niet uitgesloten is: "Vaas is mijn spirit animal. Samen met anderen dat personage bedenken zal altijd belangrijk voor mij blijven. Ik word nog altijd herkend als Vaas, en ik voel nog altijd de liefde voor dat personage - dat maakt mij erg gelukkig. Wie weet... misschien hervat ik de rol binnenkort?"

Het is niet bekend of Mando hiermee daadwerkelijk hint naar de terugkeer van het personage - in bijvoorbeeld een remaster of remake van Far Cry 3, of een andere Ubisoft-game - of dat hij de hint als grapje plaatst.

Vaas speelde een belangrijke rol in een gedeelte van Far Cry 3. De slechterik maakte jacht op het hoofdpersonage. Ving hij de speler eenmaal, dan plaatste hij hem of haar vaak in hachelijke situaties. Acteur Mando is verder vooral bekend van zijn rol in de serie Better Call Saul.

Dit artikel delen:

Lees meer

CoD: Warzone plaatst vermoedelijke cheaters bij elkaar op servers Mobiele Crash Bandicoot-game langzaam uitgerold op Google Play
12

Reacties op: Acteur achter Far Cry 3-personage Vaas hint naar hervatting rol

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • tyberium

    • 23 april 2020 09:00
    Far cry 3 remaster confirmed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Blackdevil NL

    • 23 april 2020 09:54
    @tyberium die is er al !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    den_the_man

    • 23 april 2020 09:20
    Hé, had ik die niet een dolk in zijn hart gepompt! !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tyberium

    • 23 april 2020 09:30
    @den_the_man wat een sequel met hem wat bemoeilijkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 23 april 2020 13:01
    @tyberium Komt gewoon terug als een robot jonguh.

    (maar nee, dan zal het wel een prequel zijn).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tyberium

    • 23 april 2020 14:10
    @gimbal2 Ik zet in op een remaster.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Whitewolf1988

    • 23 april 2020 10:06
    Zou wel heel tof zijn! Far Cry 3 is voor mij persoonlijk de tofste Far Cry.
    Verhaal was vet, soundtrack was gaaf, de missies waren tof ( dat wiet veld oa ) dus kom maar door!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 23 april 2020 15:37
    Hier hoef ik dus echt (nog) niet een remaster of remake van te hebben he. Zo oud is die game nog niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Blackdevil NL

    • 23 april 2020 15:46
    @darkmanwls die is er dus al voor de ps4 far cry 3 classic edition

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 23 april 2020 16:19
    @Blackdevil NL Dan hoeft het dus al helemaal niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 23 april 2020 22:00
    Gaat Ubisoft nu zelfs karakters uit eerdere games kopiëren?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tyberium

    • 24 april 2020 09:17
    @fonsrutte Michael Mando doet waarschijnlijk een deel van de Mocap opnieuw voor de remaster. Zelfde procede als met CODMW2. Daarmee 'hervat hij z'n rol' dus.