Nieuws

Ace Combat 7 wordt deze week mogelijk aangekondigd

Gerucht komt van Japans Ace Combat-forum

Geschreven door Lucas May op
Er is een kans dat Ace Combat 7 wordt aangekondigd op de PlayStation Experience aanstaande zaterdag. Dit zou blijken uit een update verschenen voor Ace Combat Infinity.

Bandai Namco heeft recentelijk een update uitgebracht voor Ace Combat Infinity. Enthousiaste fans hebben hier informatie uitgehaald wat zou dudien op Ace Combat 7. Spelers zouden de mogelijkheid krijgen om speciale emblemen vrij te spelen om de aankondiging te vieren.

Het is nog onduidelijk hoe betrouwbaar deze geruchten zijn. De PlayStation Experience wordt aanstaand weekend in Las Vegas gehouden.

Bron: VG24/7

Dit artikel delen:

Lees meer

Stemactrice Halo 5 ook in Uncharted 4 Rocket League krijgt gratis Portal-items
12

Reacties op: Ace Combat 7 wordt deze week mogelijk aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • obi-twan kenobi

    • 30 november 2015 12:03
    Ik heb me erg vermaakt met Ace Combat: Assault Horizon. Dus als er een deel 7 komt die daar op lijkt, dan zou dat geweldig zijn :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Supertoolz

    • 30 november 2015 12:10
    Dat zou inderdaad niet heel erg verkeerd zijn! Ik heb me ook ernstig goed vermaakt met Assault Horizon en kan eigenlijk niet wachten om iets nieuws te zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MacBlade

    • 30 november 2015 12:25
    Ik voel een vr hitje aankomen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 30 november 2015 12:47
    Nice ! Wel graag met Stijgen en landen erbij ! das juist het leukste :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • diz187

    • 30 november 2015 13:39
    Dit wekt mijn interesse, vooral de eerste delen erg veel gespeeld. Ik ben benieuwd.

    PS er staan een spelfoutje in de tekst (dudien), ik weet het ik ben een muggenzifter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shatteredhill

    • 30 november 2015 14:46
    Ik dacht dat ze na Ace Combat: Infinity geen nieuwe delen meer wouden maken. Hoop dat dit wel waar is! Had heel veel zitten zoeken naar Fires of Liberation (xbox360). Heerlijke games om te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Taken NL

    • 30 november 2015 19:02
    Veel moeite gehad met dat level waar je in de bergen door een tunnel heen moet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Taken NL

    • 30 november 2015 19:08
    Hopen dat de game geen Playstation exclusieve wordt zoals Fires of Liberations dat was voor de 360.

    Een nieuwe Ace Combat is altijd welkom, ik speel trouw elk deel, daarnaast is een nieuw deel van HAWX ook welkom.

    Ook een kei goede titel is Airforce Delta op de Sega Dreamcast.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vermillion

    • 30 november 2015 20:54
    Als ie maar niet zo nep word als assault horizon. Die heb ik direct teruggebracht. Was echt geen ace combat. Weg met die helicopter bullshit en on rails mode (was meer film dan game)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Taken NL

    • 30 november 2015 21:22
    Mee eens old school Ace Combat heeft ook mijn voorkeur, echte wereld boven fictieve wereld vind ik wel wat hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 1 december 2015 20:10
    Ik heb wel erg genoten van Assault Horizon. De gunner en helicopter levels gaven juist afwisseling aan de game. Fires of Liberation was trouwens ook erg tof.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • KipHunter

    • 14 december 2015 21:14
    Iedereen die zegt zich vermaakt te hebben met AC:AH is geen echte AC fan. Speel eerst de Ps2 games maar eens, of AC6 op 360. Skies of Deception voor de enkeling die een PsP heeft.

    Assault Horizon is KUT.