Ono geeft aan dat hij met customizen van personages niet doelt op kostuums, maar echt de verschillende vechtersbewegingen. "De timing van de moves, de sterktes, de zwaktes - daardoor zou mijn Ryu compleet anders kunnen zijn dan jouw Ryu. [...] Ik zou het vergelijken met iets als Formule 1-racen. Er zijn regels waar je jezelf aan moet houden en er zijn beperkingen voor je wagen, maar alle auto's hebben verschillende motors en onderdelen." Volgens Ono komt het er hierdoor toch nog altijd neer op de vaardigheid van de coureur/spelers. "Als we zoiets zouden kunnen stimuleren in een vechtgame, dan zou dat fantastisch zijn."
Momenteel is Ono bezig met de cross-over tussen het Street Fighter- en Tekken-universum: Street Fighter X Tekken. Deze game staat gepland voor 2012 en komt uit voor de PlayStation Vita, PlayStation 3 en Xbox 360.
Reacties op: 'Aanpasbare personages in Street Fighter zou fantastisch zijn'
nightmarenl
beem
ipodkiller
Als er meer details Dragon Ball Game Project Age 2011 komt, dat je je eigen DBZ karakter kan maken
Zou tof zijn.
Fudgewhizzle
RMV
coola
maar dat zal betekenen dat dragon ball game project age 2011 een 11 zou moeten krijgen want die game is sowieso al een 10 waard ( oke dit was ietsje te veel fanboyachtig nou goed dan zonder een character creation zou de game een 8 krijgen en met character creation een 9,5 )
nigel94
Dat als je gaat zoeken naar een tegenstander dat je dan gewoon een normaal gevecht aanklikt en soort normal match.
Zoals bij Dragonball is gedaan.