Aangepaste Refractor engine moet show stelen in BF2 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Maakte Battlefield: Vietnam nog grotendeels gebruik van de Refractor engine die in Battlefield 1942 aanwezig was, Battlefield 2 zal slechts de basis onderdelen van deze engine gebruiken. De ontwikkeling van de Battlefield 2 engine is vlak na de release van BF1942 begonnen. Naast de basis onderdelen van de eerste engine heeft men nieuwe onderdelen, zoals renders, physics, effecten en animatie systeem, plus wat andere systemen geschreven die de ontwikkelaars mogelijkheden moeten geven die eerder niet mogelijk waren. En dat is mooi. Wat niet zo mooi is, is dat er in dit deel geen zeegevechten zullen plaatsvinden. Alle kapitein Iglo's moeten hun heil dan ook ergens anders zoeken.Bf2.se: One member had a fun question about the damage system. He was wondering if you would be able to destroy the bands of the tanks to leave it at zero speed, but still being able to fire with it?Lars: We been talking a lot of this in the designer team and decided to not go that way. We like the idea of being able to go on a allied a ault with a 10% tank when your friends got 100% without you being at any disadvantage. ( Except the fact that you are a pretty easy kill for the others )Meer informatie over team killing, de overname door EA en een mogelijke Directors Edition vind je in dit interview.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou