Nieuws
assassins creed 3

Assassin's Creed 3 Remastered krijgt 4K, HDR en meer

Veel verbeteringen en toevoegingen

Geschreven door Rick Bloemzaad op
Ontwikkelaar Ubisoft heeft details bekendgemaakt van grafische verbeteringen rondom de Remastered-versie van Assassin's Creed 3. Dit maakt Ubisoft bekend op de officiële website.

Deze verbeteringen zijn van toepassing op de PS4, Xbox One en pc. Zo is er op de PS4 Pro, Xbox One X en pc 4K en HDR beschikbaar, terwijl bij de PS4 en Xbox One gespeeld kan worden in 1080p. Daarnaast hebben de textures een hogere resolutie, is er een nieuw lighting rendering-systeem genaamd PBR (Physically Based Rendering) in combinatie met andere grafische verbeteringen.

Ubisoft heeft op basis van ontvangen feedback van spelers veranderingen aangebracht aan bepaalde gameplay-mechanieken, waarvan meerdere features zijn vernieuwd of verbeterd. Als laatst is er een grotere menigte, meer detail in de omgevingen en visuele effecten.

Assassins Creed 3

Eerder werd bekend dat er een Remastered-versie van Assassin's Creed 3 inbegrepen zit in de Season Pass van Assassin's Creed Odyssey. Met Assassin's Creed 3 Remastered zijn er verschillende soorten content inbegrepen.

Zo zijn er Benedict Arnold-missies beschikbaar, bestaande uit vier herinneringen. In deze herinneringen moet Connor het plan van Benedict Anrold blootleggen om West Point over te geven aan het Britse leger. Daarnaast is er het Hidden Secrets-pakket met drie missies goed voor een uur aan extra gameplay. Voor elk van deze missies krijgt de speler een wapen en worden in totaal twee singleplayer-skins gegeven.

Assassin's Creed 3

Ook krijgt de speler alle episodes van Tyranny of King Washington; waarin de speler Washington moet stoppen als tirannieke koning en zijn land moet bevrijden. Als laatst is er de volledige game van Assassin's Creed Liberation Remastered, waar dezelfde grafische verbeteringen van toepassing zijn als bij Assassin's Creed 3.

Assassin's Creed 3 speelt zich af in Amerika in de achttiende eeuw, aan het begin van de Amerikaanse Revolutie.

Assassin's Creed 3 Remastered, die ook los beschikbaar komt, moet in maart 2019 verschijnen op pc, Xbox One en PS4.

Dit artikel delen:

Lees meer

Halo Infinite niet aanwezig bij X018-evenement Transference laat je niet onberoerd
10

Reacties op: Assassin's Creed 3 Remastered krijgt 4K, HDR en meer

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Vogeltje

    • 10 oktober 2018 12:34
    Wat betreft animaties vond ik deze toch altijd de beste. De executies en menselijke schilden zagen er top uit. Zeer onderschatte game destijds, alhoewel de wildernis (Frontier) gebieden mij nooit hebben kunnen boeien in deze game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 10 oktober 2018 13:35
    Bij dit deel verloor ik mijn interesse in de reeks. Zou mooi zijn als ditzelfde deel die interesse weer kan terug geven. Misschien dat ik dit spel (en reeks) nog een kans ga geven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 10 oktober 2018 15:45
    Ondanks Ratonhnhaké'ton een matig personage is (ookal begrijp ik z'n naïviteit wel) en frontier beter gedaan had kunnen worden is deel 3 wel echt een top game met een interessant verhaal en dito gameplay. Deze ga zeker downloaden voor de ps4 ( Liberation overigens ook want dat is ook een goede game)

    Eigenlijk moet ik dit niet posten want tja het is weer positief en dat mag niet van m'n mede gamer.nl members.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aerofox81

    • 10 oktober 2018 16:20
    @coola niks van aantrekken! ik ben zelf ook een grote fan van de franchise. Ik heb het idee dat veel mensen hier en op andere media elkaar als schapen achterna lopen (praten) maar zelf de meeste AC games nauwelijks of nooit gespeeld hebben. Zelfs de beruchte Unity heeft mij vele uren plezier gegeven en ik heb laatste AC Odyssey in gold edition ge-pre-ordered zodat ik deze Remasters straks ook kan (her)spelen (Liberation is nieuw voor me).
    Natuurlijk zijn er met zoveel games in een franchise mindere en betere delen en soms wat bugs bij de launch, maar het blijft me toch steeds weer boeien en uren gamingplezier bieden.

    just my two cents

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 10 oktober 2018 17:03
    @Aerofox81

    Ik heb alle delen gekocht en op 100% uitgespeeld, echter na Black Flag had ik zoiets van van ben er nu wel beetje klaar mee.

    Zelfs Origins was teveel van hetzelfde (te weinig afwisseling)
    Maar ja, dat is bij vrijwel iedere Ubisoft spel tegenwoordig.
    Ghost Recon krijg ik ook maar niet uitgespeeld omdat alle missies teveel op elkaar lijken.

    Bij een The Witcher 3 waar ik ruim 300 uur in heb zitten, die weten tenminste hoe je iemand moet vastgrijpen en het spel interessant blijft houden.
    Geen moment verveling in dat spel.

    Bij Origins 'neem wraak op die personen' 'volg die persoon' 'neem een kamp over' 'doe een missie om je dagelijkse heka chest te onvangen'
    En dit doe je dan 60 uur lang, en dit doe je al vanaf deeltje 1 in de AC reeks.
    Ja, ik ben soms wel een beetje AC moe aan het worden. Desondanks zal ik ongetwijfeld Odyssey kopen omdat het wel vermakelijke popcorn spelletjes zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 10 oktober 2018 17:20
    @spreadthehate

    Zo zie je maar weer dat dat ook een kwestie van smaak en meningen zijn. The Witcher 3 was is na 80 uur wel klaar mee waarbij ik Origins 103 uur heb gespeeld. Komt ook nog eens bij dat ik bij the Witcher 3 totaal geen behoefte om het nog eens te spelen. terwijl ik de AC games ieder jaar opnieuw speel, en nee dat komt niet omdat ik een kronkel in m'n hoofd heb maar omdat ik de games daadwerkelijk interessant vind.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • btbam

    • 10 oktober 2018 19:08
    @spreadthehate

    Mee eens en ik heb ontzettend veel lol gehad met origins (en odyssey tot nu toe). CDPR weet gewoon veel geloofwaardigere personages te creëren. Ook zijn de dialogen van een veel hoger niveau. Het acteerwerk in AC is echt beneden de maat imo (uitzondering hier en daar) en dat is echt zonde, aangezien ze in staat zijn om goede verhalen te vertellen.

    Het verhaal in Odyssey vind ik namelijk tot nu een stuk beter vergeleken met Origins, maar nog steeds mist het de diepere lagen die een game als the Witcher heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 10 oktober 2018 16:16
    Na jaren van Ezio heeft Ratonhnhaké'ton het gewoon moeilijk gehad om fans te overtuigen.

    Maar toch vond ik het wel een interessant personage en de game was zelf ook prima. Heb er zin in!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 10 oktober 2018 17:13
    Potdomme ik word oud.. net op youtube moeten checken of ik deze heb uitgespeeld. Gelukkig wel het geval. . Ik loop wegens tijdgebrek een beetje achter in de serie.. Nu met origins bezig.
    Moet black flag en syndicate ook nog afronden.. Vind dat 1 AC in de 2 jaar toch relaxter..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ajantha1992

    • 10 oktober 2018 18:26
    Pc klopt niet want season pass pc staat die game niet bij