3DMark2003 wordt standaard voor cijfergeile gamers | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Iedereen kent de verhalen waarbij de grootte van de auto wordt vergeleken met de pla er van de bijbehorende bestuurder. Hoe groter de ootoo, hoe kleiner het gereedschap. Dit komt ook voor bij computergebruikers, want in het kader van "mijn-pla er-is-langer-dan-die-van-jou" vermelden veel computeraars overal hun 3D Mark score. Het benchmarkprogramma is alweer enige tijd een begrip en wordt altijd gebruikt om de power van nieuwe videokaarten en systemen mee te demonstreren.HomeLAN - First, why was there a large gap between 3DMark2001 and the upcoming 3DMark03?Nicklas Renqvist - The main reason for the gap between 3DMark2001 and 3DMark03 was because Microsoft had a big gap between the two DirectX versions, 8.0 and 9.0. When Microsoft released the DirectX8.1, we did release an updated version of 3DMark2001 called "3DMark2001 SE". It wasn't a completely new version, but included one completely new feature test (Advanced PixelShader Test), several improvements and some smaller fixes.Homelan interviewde Nicklas Renqvist en Patric Ojala van Futuremark, de ontwikkelaar achter 3D Mark. Volgens beide heren zal 3D Mark 2003 de nieuwe standaard worden voor benchmarks en 3D real-time graphics. Meer 3D Mark 2003 lekkers kun je in de teaser zien.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou