Zuckerberg verklaarde dat bezoekers van Facebook een haat-liefde verhouding hebben met games. "Games hebben een zeer interessante dubbele lading. Aan de ene kant zijn games een fenomeen. Tweehonderd miljoen mensen of meer spelen games op de site. Aan de andere kant gaan de meeste klachten over games. Net zoals [games] zich in de top vijf bevinden van dingen die mensen leuk vinden, bevinden ze zich vaak ook bovenaan de lijst met de vijf dingen waarvan mensen wensen dat zij er niet zouden zijn."

Eenheidsworst

Brian Farrell, CEO van THQ, verklaarde tijdens een conferentie in New York dat gameseries als Saints Row en UFC in de toekomst naar Facebook zouden kunnen komen. "Sociale netwerken behoren tot een zeer interessante sector. Onze visie daar gaat uit van het feit dat er op Facebook veel eenheidsworst te vinden is. Dus moet je jezelf onderscheiden. Dat is erg belangrijk voor ons. We moeten mensen iets anders geven omdat ze anders niet geïnteresseerd zijn."

"Hoe winnen we daar? Dat doen we of met productiewaarden of met de merken die wij bezitten, en ik denk dat het eerder dat laatste is. Ik wil hier geen producten aankondigen maar in de grafiek [met releaseperiodes] toonden we een aantal van onze grotere merken - UFC, WEE en Saints Row. We kunnen Facebook-games maken, gebaseerd op deze titels en dat is waarin wij ons onderscheiden. Dat gezegd hebbende, de gebruiker [van Facebook] is niet altijd de gebruiker van onze core games, dus we moeten voorzichtig zijn dat we niet de verkeerde games naar de verkeerde gebruikers brengen", aldus Zuckerberg.