Vandaag de dag lijkt overal wel een exclusieve licentie op af te sluiten zijn. Ditmaal is het de beurt aan het Oktoberfest, het jaarlijkse traditionele feest dat gehouden wordt in München, waarbij bier zuipen centraal staat. Door de jaren heen is het een evenement geworden waar miljoenen bezoekers van over de hele wereld naartoe komen. De Duitse uitgever 10tacle studios ziet er blijkbaar wel geld in, want het heeft een exclusief contract afgesloten. Hierbij mogen games met het Oktoberfest als thema alsmede games met de officiële mascotte Wies'n Wastl exclusief uitgegeven worden door 10tacle.Groups of tourists from every part of the world find their way to Munich in time to the Oktoberfest. Be it people from Australia, Japan or America – everybody wants to experience the "Bavarian spectacle" first hand.

By launching games focusing on the Oktoberfest, we hope to capture the fascination of this unique phenomenon and make it accessible to the general public. We are already looking forward to soon also welcoming all the players with the words "O'zapft is!Met de lolligste dag van het jaar, 1 april, voor de deur, nemen we dit nieuws vooralsnog wel met een korreltje zout.