X-Men Origins: Wolverine review door matdriks | Gamer.nl

Een Hemelse toekomst voor de film-game, want na deze spectaculaire game zal ik mi chien anders gaan kijken tegen andere film-games. X-Men Origins: Wolverine heeft dit soort games weer in het zonlicht gezet. Maar zullen producers dit voort zetten?

Wolverine is een grote held van vele stripboek lezers. Met zijn lange me en en zijn woeste blik is hij het helemaal op papier maar ook in de films voor veel mensen. Raven Software heeft nu ook een steentje meegeholpen aan de Woeste Wolverine(ook wel Logan voor de vrieden van hem ).

Het verhaal is een combinatie van de achtergrond van Wolverine en Raven Software zijn eigen verhaallijn. Raven Software was al bezig met de nieuwe X-Men game voordat de nieuwe film aangekondigd werd. X-Men Origins: Wolverine is dus eigenlijk geen licentie game. Raven Software heeft de beste stripboeken/film helden game ooit gemaakt tot nu toe. Het is natuurlijk geen Ninja gaiden of andere topper. Maar het is zeker geen slechte game. Het verhaal was simpel en goed volgbaar en er zitten zeer sterke tu en filmpjes in. De game zag er niet verkeerd uit. Hij maakt gebruik van de unreal engine. Voor veel mensen is dat weer gelukje. Want je hebt geen vette bak nodig.

Je beleeft geheimzinnige verleden van Wolverine. Door het verhaal heen moet je tegenstanders uitschakelen. Hoe je jou vijanden afmaakt ligt helemaal aan je eigenstijl. Je kan ze doorboren, onthoofden, in meerdere stukken hakken en wat het meest effectief is in het ravijn gooien. Bloed is niet te mi en in deze game de ledematen vliegen om je oren. Je wordt letterlijk onder gesproeid met bloed. De klauwen van Logan zijn niet te mi en!

Wolverine staat bekend om zijn heal powers. Je lichaam herstelt automatisch als je gewond bent. Dat zie je ook terug in je personage. Als je een gat in je lichaam heb of open wonden heb op je lichaam zie je jou lichaam weer langzaam herstellen. Wat heel vreet is.

De moves die je leert in de tutorial zijn erg simpel. Je zou denken dat je vele mogelijkheden zou hebben met aanvallen. Maar dat valt vies tegen vind ik. Je kan heb rond de 30 verschillende moves, wat lijkt veel, maar is weinig. Je hebt ook special moves die kan je gebruiken inruilen voor rage, die je op bouwt als je damage doet. Na een half uurtje heb je de game door en is het eigenlijk alleen hetzelfde. Je weet hoe je de enemie het snelst af kan maken en na een paar keer dezelfde brute move te doen, heb je het ook wel weer gezien. De mi ies wi elen helemaal niet af.

Je moet ook tegen bo es vechten en sub-bo es. Die sub-bo es zijn allemaal hetzelfde wat erg saai is. Want na 1 keer weet je wat ze zwakke plek is en kan je hem steeds makkelijk aan. Daar in tegen de bo es zijn erg vreet, het zijn mooie personages en leuk om tegen te vechten. Waar van ze ook niet echt makkelijk te verslaan zijn.