Resistance 2 review door Matthijslg | Gamer.nl

Het was 5 december 2008 en wij als familie hielden pakjes avond, Iedereen hoopt natuurlijk op iets leuks. Toen was ik aan de beurt, ik maakte het pakje open en wat zat erin: Resistance 2 Ik ging helemaal uit mijn bol want ik had namelijk al goede verhalen gehoord over dit spel. Ik ging naar boven , deed mijn ps3 aan, disc erin en spelen maar

Half trillend en vol spanning begon ik het eerste level. Ik keek omhoog en zag een toren hoge Goliath voor me staan. Natuurlijk erg spannend voor een gamer die nog nooit zoiets heeft gezien. Dus ik had mijn moed bij elkaar geraapt om door te gaan! Steeds verder in de game ga je je realiseren dat je tegen hordes chimera,drones en talloze andere wezens moet vechten en dat het niet snel afgelopen zal zijn. Hoe verder in het spel hoe meer wezens je moet volpompen met lood. Opeens sta je buiten in San Fransisco na te veel wezens hebben te verslagen en zie je talloze oorlog chepen over je heen vliegen. Nu barstte de hel los dacht ik, en het echte werk begon.

Na een aantal levels gespeeld te hebben wordt er duidelijk wat je moet doen. De o zo machtige Deadalus verslaan en de oorlog beëindigen. Maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan, Het aantal vijanden loopt snel op en het wordt steeds moeilijker. Nogsteeds kom je nieuwe ''eindbazen'' tegen,Vind je nieuwe wapens en begin je zelf ook te veranderen.

De graphics, Die hadden van mij iets beter gemogen. Het is uiteraard niet slecht maar je gaat er niet van opkijken. De verbeteringen vergeleken met Resistance Fall of Man vind ik zelf wel beter. Ik kijk al uit naar het laatste deel van Resistance( tenminste ze zeggen dat er een triologie komt). Dan de Mp, Offline heb je 3 cla es: De soldaat: Is een soort van leider en schiet je iedereen vol lood met een machine gun. Dan heb je de dokter: Hij/zij is gespecialiseerd in het healen van je teamgenoot, Jij bent verantwoordelijk voor het overleven en zorgen dat jullie samen het level doorkomen. En last but not least heb je de Spec Ops: Jij moet iedereen voorzien van munitie pakketen. En aangezien die nogal schaars zijn offline is hij niet te mi en. Zonder enige vorm van samenwerking kom je niet verder. Je hebt elkaar nodig in goede en slechte tijden en het is van belang dat je goed oplet. De Mp offline vind ik het zeer goed alleen vind ik het jammer dat je 5 x zo niet vaker 1 level moet uitspelen wil je doorgaan. Online had het beter gemogen, daar mogen ze nog wel aan werken vind ik.

Ik geef dit spel een 9, Ten 1e omdat het een top spel is, En ook zoals ik al net zei De Graphics,Co-op, Offline en Online.

Het enige minpunt is de diepang in het spel. Dat had van mij beter gemogen.

Dit is mijn 1e review dus geef mij tips,hints alles wat je maar kan bedenken