Dat ga ik je vertellen in deze review.

Het verhaal.

1883

Je speelt een arme pelsenjager Colt White.

In het begin van het spel ben je samen aan het jagen met je vader Ned.

Je leert je skills zoals schieten en bukken en inzoomen met je geweer.

Maar opeens wordt je vader aangevallen door een verwoestende beer, je schiet zoals iedere halve mongool de beer in 1 keer dood zonder af te gaan.

Als je vader en jij genoeg pelzen hebben dan gaan jullie terug naar jullie huis. Je moet met het pontje het riviertje oversteken. Als je al een aardig eindje op weg bent wordt je schip ineens aangevallen door woeste bandieten. Je vader gaat ten onder samen met het schip maar voordat dat gebeurd verteld hij je nog iets bijzonders. Hij is niet jouw echte vader. Hij geeft je een medaille en duwt je van het schip af. Hij leidt de bandieten af. Je gaat op zoek naar de waarheid van jou verleden. Dat vindt hij uit doormiddel van de mi ies te doorlopen en bad guys af te knallen.

Gameplay

De besturing is vrij makkelijk en snel onder de knie. Het paardrijden werkt dus het wordt veel heen en weer geloop met je trouwe schimmel. Er zijn een paar mooie toevoegingen in de gameplay gebracht, Zoals quick time shooting. Ook heel grappig is het pokeren in de kroeg. Het klinkt leuk maar het werkt niet. Het ziet er onduidelijk uit en ik wil schieten in dit spel , niet pokeren. Ik vindt ook het arsenaal aan wapens teleurstellend. Je hebt wel een hoop wapens, maar als het aan mij ligt dan zouden er nog heel wat meer wapens in zitten. Er zitten ook vrij veel bugs in dit spel. Plotseling op het water blijven staan met je paard en er dan niet meer uit kunnen. Soms blijft het spel ook vast staan. Qua actie vindt ik het spel in het begin veelbelovend maar later in het spel minder. eindbazen hebben vaak belachelijk veel hitpoints. Jij moet telkens nieuwe alcohol flesjes blijven zoeken anders red je het niet. Trouwens je energie haal je uit een geloof ik whiski achtig drankje. Wat ik ronduit belagelijk vindt is dat het verhaal al na 60 procent stopt. Dan zijn er alleen nog side mi ions. Die ziijn af en toe leuk voor de afwi eling maar er 20 achter elkaar te doen? Mij niet gezien!

Grapics

Gun ziet er op de 360 er netjes en verzorgt uit. Hoewel er wel meer uit te halen was laten we maar voor zoveel het is. In de gamecube versie ziet het er ook prima uit. Alles is er uit de speldoos gehaald en dan is dit pareltje het resultaat. Colten vindt ik mooi gemaakt maar sommige bij-personen vind ik afgeraffeld. Zoals Jenny ziet er niet zo mooi uit. Zeker in de 360 versie ziet je dat verschil bijzonder groot.