Def Jammer : Icon review door dopsho | Gamer.nl

Ik had ´t er met fant ook al over, dat er niks leukers is dan games afkraken die dat ook verdienen. Om games recht in de gezicht te spugen, en de ontwikkelaars uitschelden omdat ze geen goede game hebben afgeleverd. In deze reviews heeft men vaak ongelofelijk veel plezier. Maar bij Def Jam : Icon is het toch wel wat anders. Want als je kijkt naar de voorgaande delen, waren het stuk voor stuk titels die door velen een warm hart toe werd gedragen. Je zou er eigenlijk bijna om moeten janken, omdat ze na al die toptitels nu een Bagger met hoofdletter B game op de markt brengen.

Als je Def Jam : Icon opstart zie je al gelijk dat de warme sfeer is verdwenen. Die heerlijke sfeer die in Fight for New York zat is met de noorderzon vertrokken. Hoe halen ze het ooit in hun hoofd om een andere kleurenpalet te gebruiken? De sfeer in Fight for New York was een dan de kleine dingen die een grote deel uitmaakten van de game. En dat halen ze er gewoon uit? En daarvoor in de plaats krijgen je de beeld van een zwart-wit televisie die heel af en toe wat kleur op je beeldscherm tovert? En de gameplay dan? Ook bullshit. Het voelt helemaal niet lekker meer om je vijand een klap uit te delen, alles is nep. Dat je zogenaamde onzichtbare draaitafel hebt die je helpt om gebouwen en auto's te laten ontploffen maakt 't nog eens nep ook. Fout nummer 2, ik ga ze niet allemaal opnoemen, want dat zijn we nog later klaar dan dat D4rKy ooit 's wordt verbannen, maar ik zeg je, deze game is gewoon té slecht voor woorden