Crash Time 2 demo review door MetalSonic | Gamer.nl

Snelle terugblik naar deel 1

Via de gamepagina kan je de recensie zien van Crash time 1 een demo die ik uiteindelijk nog meerdere malen heb gespeeld omdat het leuk was om autos voor de trein te duwen of in het water. Als je maar genoeg autos bij elkaar in het water duwde kreeg je ook nog eens de snelheid van een diashow. Verder kon je al deze dingen ook nog eens in splitscreen doen. Samen met een maat autos voor de trein duwen etc.. Ik heb wat rondgekeken maar Crashtime werd nergens verkocht en hij staat niet eens in de database van de website van onze geliefde olifant.

Crashtime 2

Aangezien Lequero en ik de enigste waren die dit spel speelden en ook nog eens ontdekten dat je op meerdere plaatsen uit het level kon rijden. Uit het level rijden? Ja als je in het begin op de snelweg rechts aanhield kon je uit het gedeelte rijden waarin het spel zich afspeelt om vervolgens om het hele spel te rijden. Je reed dan langs de stad aan je rechter hand en links had je gewoon een totale leegte. In de demo van crash time 2 werd dit ook geprobeerd, kut een stad hmm zal wel niet kunnen. Half uur rond gereden en ja ook hier kan het weer. Links onderin kan je via een voetgangers brug uit het level rijden. Het is toch gewoon te hilarisch voor woorden dat er

A) een demo komt van een vervolg op een spel dat niet te koop is/was

B je in de demo van het vervolg op deel één ook weer uit het level kan rijden en kan zien dat het water gewoon na een tijdje ineens een stukje om hoog gaat en stopt in het niks.

Serieus mode

Speel de demo serieus en het is ook een lachertje, de stad is niet zo leuk als het platteland in déél 1. En als je tegen een auto aanbotst hoor je het geluid dat rechtstreeks uit een tekenfilm komt. Soort van plastic auto die in elkaar kreukelt. Ik hoop eigenlijk gewoon dat iemand mij kan vertellen wat dit nou voor onzin is met de hele Crashtime franchise??????