Condemned 2: Bloodshot review door Remco1988 | Gamer.nl

condemned 2 , de schrik van iedere gamer, dit is dan nou eens een echte schrikgame , maar ja wat zijn we dan ook allemaal gewend van de uitgever die onder andere FEAR + FEAR FILES op zijn naam heeft staan en het eerste deel van condemned ook al. en er lijkt maar geen eind aan te komen aan de donkere gangetjes en steegjes . want nu dan weer condemned 2 en binnenkort project origin..

Ik vind dat ze steeds meer ervaringen krijgen in het maken van horrorgames , wat dus goed uitpakt in condemned 2 , ik heb geen enkel minpuntje op te noemen op een kleintje. en het blijft bij 'een kleintje' want het viel me op dat de letters met uitleg wel erg klein waren , je kon wel in de tv kruipen om de uitleg goed te lezen . en dan nu over op de oneindige positieve punten van condemned 2. ik zal er een paar noemen.

De mi ies zijn zeer afwi elend , dan zit je te speuren met je CSI gadgets en dan zit je iemands hersenpan in te beuken alsof het bloed uit je scherm moet schieten. ook moet je af en toe eens goed zoeken naar een schakelaartje en als je hem gevonden hebt , druk je hem in , maar ineens staat er iemand voor je neus te dansen , die er niet erg gezond meer uitziet. dit alles is perfect uitgewerkt en is ook nog eens een goede verbetering op het eerste deel , ( het onderzoeken van moorden is ook uitgebreider geworden ) je krijgt een aanwijzing als je in de buurt van een 'plaats delict' komt en jij mag als speler maar uitzoeken wat je nu moet doen , ook deuren ontgrendelen met draadjes hoort erbij , let wel op knip het verkeerde draadje niet door want dan zul je regelrecht kaboem zijn. ook zijn de tu enfilmpjes goed uitgewerkt en mooi om te zien. en de schrikeffecten waren ook op de meest donkere plekjes.

ook het einde van het spel maakt duidelijk dat er weer een nieuw deel komt in deze serie. maar het einde mogen jullie zelf ontdekken, als je dat durft!!