Gameplay
Zelda Links Awakening

Bekende locaties en dungeons in Link's Awakening-gameplay

Producent Eiji Aonuma aan het woord

Geschreven door Romée Scholten op
Tijdens de Nintendo Treehouse: Live zijn nieuwe gameplay-beelden getoond van The Legend of Zelda: Link's Awakening. In de ruim dertig minuten durende video kwam onder andere producent Eiji Aonuma aan het woord.

De ontwikkelaars van Link's Awakening geven aan dat ze doorhadden dat veel mensen Breath of the Wild hadden gespeeld en dat deze goed beviel. Ze wilden spelers echter iets bieden dat terugging naar de basis. Hieruit is The Legend of Zelda: Link's Awakening ontstaan.

Het is de bedoeling dat Link afkomt van het eiland waarop hij is beland. Hij is gered door Marin, en daardoor op het eiland terecht gekomen. Om van het eiland af te komen moet de speler de acht instrumenten van de Sirens vinden, om daarmee de Wind Fish wakker te maken.

Naast de gameplay wordt ook de nieuwe Link amiibo getoond. "Dit is de eerste Link amiibo die ook echt precies op de Link uit de game lijkt", zegt Eiji Aonuma, producent van de Zelda-serie. Bekijk hieronder de gameplay-video.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nintendo Switch-versie The Witcher 3 draait op 540p Dertig minuten aan gameplay van Marvel Ultimate Alliance 3
0

Reacties op: Bekende locaties en dungeons in Link's Awakening-gameplay

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.