Ghost of Tsushima-gameplay toont combat, personage en spelwereld

Ghost of Tsushima-gameplay toont combat, personage en spelwereld

In de State of Play-uitzending gisteravond toonde ontwikkelaar Sucker Punch diverse facetten van hun aankomende PlayStation 4-game Ghost of Tsushima.

Zo werd de open wereld van het spel getoond. Spelers kunnen deze vrij verkennen en kunnen de richting van de wind gebruiken om nieuwe missies te vinden. Daarbij zijn er dieren zoals vogels en vossen die spelers naar geheime plekken leiden.

Qua combat bevat de game verschillende manieren om vijanden uit te schakelen. Er zijn gevechten waarbij spelers vijanden één voor één uitschakelen. Daarbij kan men vier verschillende vechtstijlen gebruiken. Ook is het mogelijk om stealth te gebruiken om vijanden uit de weg te ruimen.

Tot slot werd ook getoond hoe spelers Jin, het speelbare hoofdpersonage, kunnen aanpassen. Er zijn diverse kledingstukken die afhankelijk zijn van wat voor speelstijl spelers aannemen. Daarbij kunnen bloemen gebruikt worden om de kleuren van kleding te veranderen. Ook kan heel het spel met Japanse ingesproken stemmen en een zwart-wit-filter gespeeld worden om klassieke samoeraifilms na te bootsen.

Ghost of Tsushima verschijnt op 17 juli exclusief voor PlayStation 4.

Watch on YouTube

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

veel zin in!!

0
test

Sucker Punch heeft een een mooie gameplay demo laten zien. Ineens werd ik gegrepen door de soundtrack, wat ontzettend mooi. Ook tegelijk een mooie ode aan Seven Samurai. Ik ben ontzettend benieuwd.

0

Aanbevolen voor jou