Een monster jaagt op spelers in Amnesia: The Bunker

Een monster jaagt op spelers in Amnesia: The Bunker

In een nieuwe gameplayclip van Amnesia: The Bunker is te zien hoe spelers een monster tegen het lijf lopen.

De afgelopen maanden geeft Frictional Games zo nu en dan korte gameplaysegmenten van de nieuwe Amnesia-game uit, maar dit segment is iets langer dan de eerder verschenen clips. De spanning wordt in de video opgevoerd tot deze tot een hoogtepunt komt wanneer spelers aangevallen worden.

Vorig jaar onthulde Frictional Games de vierde game in de Amnesia-reeks, genaamd Amnesia: The Bunker. De game laat spelers - voor het eerst in de reeks - rondstruinen in een gedeeltelijke open spelwereld gedurende de Eerste Wereldoorlog. Spelers worden geteisterd door geheugenverlies en achtervolgd door een bizar wezen. Daarbij lijkt een bunker het mysterieuze middelpunt van het geheel.

Naast de toename in vrijheid is ook het feit dat speler een wapen dragen nieuw voor de franchise - in vorige games was dat niet mogelijk. Er zouden ook nauwelijks gescripte gebeurtenissen in de game zitten. Elke speelsessie moet dan ook weer anders uitpakken.

Amnesia: The Bunker verschijnt op 16 mei op Xbox Series X en S, Xbox One, PlayStation 4, Steam en Epic Games Store.

Watch on YouTube

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Nee nee nee. Hell no. Respect voor iedereen die dit zonder gillen kan spelen maar ik trek dit echt zo slecht. Misschien in een vorig leven achtervolgt door iets want ik krijg alleen van het kijken alleen zal zweet in mn handen.

0
test

Ziet er tof uit, maar ben zelf wat uitgekeken op ongewapende horrorspellen. Doordat je geen wapen hebt is enkel rennen en verstoppen wat overblijft. En juist dat maakt deze spellen voor mij minder eng en haast repetitief, rennen is namelijk altijd je oplossing. Speel je horror-games als RE, Evil Within of Dead Space, dan is rennen een optie, maar de aanval inzetten ook. Dit maakt de spellen voor mij enger, want je weet nooit of je de juiste keuze maakt.

0

Aanbevolen voor jou