Gameplay
Skyrim

Bijna een halfuur gameplay van Skyrim op PlayStation VR

Stap in de wereld van Tamriel

Geschreven door Eline Oosterloo op
Er is een video uitgebracht met 28 minuten aan gameplay van Skyrim op PlayStation VR.

Gamespot heeft een video getoond waarin The Elder Scrolls 5: Skyrim bijna een halfuur lang op PlayStation VR gespeeld wordt. We zien dat de game gespeeld wordt met de PlayStation VR-headset en twee Move-controllers.

Wat opvalt in de video is dat de armen in het spel reageren op de bewegingen van de speler, zodat de speler eens goed naar zijn eigen wapenuitrusting kan kijken. Ook zien we de dynamische menu's in deze versie van de game.

The vr-versie van The Elder Scrolls 5: Skyrim komt op 17 november uit voor PlayStation VR . Op dezelfde dag verschijnt de Special Edition en Nintendo Switch.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe releasedatum voor Mario Party: The Top 100 bekendgemaakt Lootboxes vallen uit de lucht in Call of Duty: WW2
5

Reacties op: Bijna een halfuur gameplay van Skyrim op PlayStation VR

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • darkmanwls

    • 1 november 2017 19:43
    Ik dacht dat je je verplaatste door teleporten in dit spel? Dat leek me namelijk belachelijk, maar dit ziet er wel tof uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 2 november 2017 08:43
    @darkmanwls Dit was volgens mij al lang bekend, ondanks dat iedereen het spel meteen wilde boycotten omdat het teleport only zou zijn. Volgens mij komt het doordat IGN destijds een preview gedaan heeft, waar ze alleen maar konden teleporten, waarbij als voetnoot wel bij stond dat het spel met een DualShock controller te spelen zal zijn. (maar daar lazen mensen over heen)

    Dit is een stukje uit het (mijns inziens slecht) artikel van IGN:

    "In order to walk around with Move controllers, you use left and right buttons to turn in jarring fractions, and another button to point and teleport. This isn't something that's easily picked up, and in a game with fast-moving enemies like rats, I spent a lot of time spinning in place, unable to move fast enough to see the enemies darting around me. Every time I turned to find them, they were already out of my view. I should note that the game is playable with a DualShock 4, but I didn't have a chance to use that traditional control method."

    Het gevolg van dit soort posts zie je duidelijk terug helaas, ik heb hier in ieder geval toch wel zeker zin in!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 2 november 2017 09:33
    @**Guitar_Hero** Ik weet niet meer waar ik het destijds gelezen heb. Maar het was dus overduidelijk foute informatie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 2 november 2017 10:19
    @darkmanwls Ja je bent niet de enige hoor, ik heb het vaak zien passeren :) IGN's artikel is een voorbeeld van het onnodig creëren van chaos.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mikmak

    • 2 november 2017 08:44
    Ziet erg vet uit! Alleen zo jammer dat ze weer gewoon de volle mep vragen voor zoon oud spel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.