Zo worden de vechtkunsten in Sifu in beeld gebracht
In een developer diary van Sifu wordt er gekeken naar hoe de gevechten worden ingescand voor de game.
Er wordt gebruik gemaakt van motion capture-technologie om de verschillende moves tijdens gevechten in te scannen. Ontwikkelaar Sloclap toont in onderstaande video precies hoe dat werkt.
In Sifu stappen spelers in de schoenen van een kung-fu-leerling die uit is op wraak. Gevechten tegen bendeleden vinden plaats in 'gangen, torens en andere uithoeken van de stad', waarbij spelers gebruik kunnen maken van objecten in de omgeving en wapens als honkbalknuppels.
Sifu verschijnt op 22 februari 2022 op PlayStation 5, PlayStation 4 en Epic Games Store en wordt ontwikkeld door Sloclap Studios, ook bekend van Absolver.
Hoe vond je dit artikel?
Altijd als eerste op de hoogte?
Join ons op Discord
Reacties
Michael-Raymond-Clayton 22 oktober 2021 - 10:14
Vrees dat het een spel wordt met een heel hoge moeilijkheidsgraad, maar het ziet er wel tof uit!
Aanbevolen voor jou
Altijd als eerste op de hoogte?
Join ons op Discord