Developer Diary
Resident Evil 7

Zo werd Resident Evil 7 ontwikkeld

Een blik achter de schermen

Geschreven door Michel Musters op
Capcom geeft een blik in de keuken in een nieuwe videoreeks over de ontwikkeling van Resident Evil 7.

De eerste episode onthult hoe het team achter de game werd opgesteld. De game zou eerst soortgelijke gameplay als Resident Evil 6 krijgen, maar toen Jun Takeuchi bij de ontwikkeling werd betrokken werd het roer omgegooid.

Resident Evil 7: Biohazard is sinds januari verkrijgbaar voor PlayStation 4, Xbox One en pc en is speelbaar met PlayStation VR. In de lente verschijnt de uitbreiding 'Not a Hero' met personage Chris Redfield in de hoofdrol.

Dit artikel delen:

Lees meer

Wat voorafging aan Mass Effect: Andromeda Macedoniƫ komt naar Civilization 6
1

Reacties op: Zo werd Resident Evil 7 ontwikkeld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ossiemossie

    • 23 maart 2017 19:13
    Meer van dit!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.