Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Developer Diary
Resident Evil 7

Zo werd Resident Evil 7 ontwikkeld

Een blik achter de schermen

Geschreven door Michel Musters op
Capcom geeft een blik in de keuken in een nieuwe videoreeks over de ontwikkeling van Resident Evil 7.

De eerste episode onthult hoe het team achter de game werd opgesteld. De game zou eerst soortgelijke gameplay als Resident Evil 6 krijgen, maar toen Jun Takeuchi bij de ontwikkeling werd betrokken werd het roer omgegooid.

Resident Evil 7: Biohazard is sinds januari verkrijgbaar voor PlayStation 4, Xbox One en pc en is speelbaar met PlayStation VR. In de lente verschijnt de uitbreiding 'Not a Hero' met personage Chris Redfield in de hoofdrol.

Dit artikel delen:

Lees meer

Wat voorafging aan Mass Effect: Andromeda Macedonië komt naar Civilization 6
1

Reacties op: Zo werd Resident Evil 7 ontwikkeld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ossiemossie

    • 1 maand geleden
    Meer van dit!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.