Developer Diary
Horizon Zero Dawn

Guerrilla over de wereld van Horizon Zero Dawn

Geen laadschermen in deze grote open wereld

Geschreven door Brian Artiles Govita op
Ontwikkelaar Guerrilla Games bespreekt Horizon Zero Dawn in een nieuwe developer diary, die vandaag is verschenen.

In de developer diary wordt besproken hoe Horizon Zero Dawn tot stand kwam. Zo zegt Hermen Hulst bijvoorbeeld dat Guerrilla altijd 'benchmark visuals' wilde realiseren op de PlayStation. Dit wilde Guerrilla doen met een game die zich afspeelt in een open wereld.

Ook wordt er in het filmpje aangegeven dat spelers, dankzij de aangepaste engine, grote afstanden kunnen afleggen zonder dat de game hoeft te laden. Daarnaast moesten de gezichtsanimaties realistisch overkomen.

Horizon Zero Dawn komt 1 maart uit voor PlayStation 4. Horizon Zero Dawn kreeg een 9,5 van Gamer. De developer diary is hieronder te bekijken.

Bron: YouTube

Dit artikel delen:

Lees meer

Spelregels Arena-modus van Hearthstone gaan op de schop Gamer.nl speelt For Honor
1

Reacties op: Guerrilla over de wereld van Horizon Zero Dawn

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Maux

    • 23 februari 2017 02:00
    Apart dat ze juist zo ingaan op de gezichtsanimaties, terwijl dat met afstand het slechtste is in de game. De modellen zien er goed uit, maar het zijn net sprekende poppen die volstrekt onrealistisch ogen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.