Developer Diary
Twilight Princess

De ontwikkeling van The Legend of Zelda: Twilight Princess

Eerste episode in reeks

Geschreven door Michel Musters op

Een nieuwe video van Nintendo toont hoe de originele The Legend of Zelda: Twilight Princess werd ontwikkeld. Dit omdat de HD-versie van Twilight Princess op 4 maart uitkomt op Wii U.

In de video praat Eiji Aonuma over de ontwikkeling van het origineel. De video is de eerste episode in een reeks.

Bron: null

Dit artikel delen:

Lees meer

Assassin’s Creed-artwork verwijderd uit Uncharted 4-trailer Nieuwe Doom wordt niet gecensureerd in Duitsland
4

Reacties op: De ontwikkeling van The Legend of Zelda: Twilight Princess

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Jelster

    • 25 februari 2016 10:23
    Ik ben benieuwd hoe lang Niettendo spellen blijft remaken terwijl natuurlijk het hele zonnestelsel zit te wachten op de nieuwe Zelda. Stel je eens voor wat voor rij spellen ze zouden kunnen maken als ze al die herkauw energie zouden stoppen in echte nieuwe spellen?

    Juist. Als.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sisko

    • 25 februari 2016 11:05
    @Jelster
    Zonder remakes? Antwoord is nog minder games, het geld moet daar toch ergens vandaan komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Solowo

    • 25 februari 2016 21:52
    @Jelster over zonnestelsel gesproken: mario galaxy 3 zou mensen ook leip maken denk ik 😁 en echt nieuwe spellen? Splatoon gezien? Of mario maker? Hoewel ik niet possitief ben over mario maker denken heel veel andere spelers er anders over 😊 geen kritiek, voeg me bij je reactie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tektwo

    • 26 februari 2016 07:28
    Ik trek het iets breder. In mijn ogen is de complete mensheid z'n inspiratie een beetje kwijt in de artistieke sektor. Remakes zie je ook massaal in de film- en muziekindustrie en zelfs nieuwe dingen lijken op het oude. Daar is ons hele marketingstelsel ook op gebouwd. Vintage en retro is hip zeg maar en wij zijn daar allemaal min of meer mee besmet. Voor puristen zijn er gelukkig ook wel artiesten die nieuwe dingen durven te maken, maar dat vind je vaak alleen onder de radar. Ik zie liever een compleet nieuwe game van Eiji Aonuma dan weer een nieuwe Zelda. Ik bedoel, Sky is the limit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.