De moeilijkheidsgraad van Ghosts 'n Goblins Resurrection

De moeilijkheidsgraad van Ghosts 'n Goblins Resurrection

Capcom heeft een nieuwe developer diary over Ghosts 'n Goblins Resurrection uitgegeven.

In de video praat producent Peter Fabiano over de balans in de moeilijkheidsgraad van het spel. De Ghosts 'n Goblins-reeks staat immers bekend om zijn extreem uitdagende moeilijkheidsgraad.

De game werd tijdens The Game Awards eind vorig jaar aangekondigd. Het is een nieuwe game in de klassieke reeks. In 1985 verscheen de eerste game in de franchise in arcadehallen en op de NES. Ghosts 'n Goblins Resurrection verschijnt op 25 februari op Nintendo Switch.

Watch on YouTube

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Veel gespeeld op de C64 maar nooit niet uit gespeeld. Daarna op de Amiga, maar meestal waren de remakes niet zo best.

0
test

Helemaal stuk gespeeld op de Sega Master System II, is me 1 keer gelukt om hem ook uit te spelen (waarvoor je het spel dus eigenlijk 2 keer moet uitspelen). Pak hem nog wel eens op, maar ik loop in de 2e wereld vaak al vast. Doet me vooral denken aan de zeeën van tijd die ik vroeger had om een spel door en door te leren kennen, dat lukt met een baan en kinderen niet meer tegenwoordig :-). Good times! "Spijtig" dat hij alleen op de Switch uit gaat komen (die heb ik namelijk niet), heb me met de remake van Wonderboy III: The Dragon's Trap ook heel erg vermaakt op de PC een paar jaar geleden.

0

Aanbevolen voor jou