De gevechten in Assassin's Creed Origins | Gamer.nl

De gevechten in Assassin's Creed Origins | Gamer.nl

In een nieuwe developer diary van Assassin's Creed Origins wordt er dieper ingegaan op de combat in de aankomende game.

Game director Ashraf Ismail vertelt meer over het nieuwe hitbox-systeem van de game, waardoor de afstand, snelheid en positie van het wapen van de speler bepalen op wat voor manier het wapen schade aanricht.

Daarbij zijn er veel verschillende mêlee- en langeafstandswapens, waaronder verschillende bogen, maar ook zwaarden, schilden, een speer, twee kleine zwaarden die tegelijk gebruikt kunnen worden, en nog veel meer. Er zijn zowel lichte als zware aanvallen.

Het is de bedoeling dat gevechten in de game uitdagend worden. Dit moet er ook voor zorgen dat spelers die teveel vijanden tegelijkertijd aanvallen, dit niet snel overleven.

A asin's Creed Origins komt op 27 oktober uit op PlayStation 4, Xbox One en pc.

Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou