Developer Diary

De gedetailleerde circuits in Gran Turismo 7

Game komt op 4 maart 2022 uit op PS5 en PS4

Geschreven door Michel Musters op
De volgende developer diary van Gran Turismo 7 is uitgebracht. Deze aflevering draait om de circuits in de game.

In de video legt Kazunori Yamauchi, de geestelijk vader van de Gran Turismo-reeks die ook weer aan het roer staat van het aankomende zevende deel, meer over hoe zijn team de tracks in de kleinste details in de game hebben verwerkt. Ook veranderen verschillende weersomstandigheden en lichtinval de manier waarop spelers rijden op deze circuits.

Gran Turismo 7 komt op 4 maart 2022 uit op PlayStation 5 en PlayStation 4.

Dit artikel delen:

Lees meer

Starfield wordt in de zomer van 2022 uitgebreid getoond Fan pakt op video speciale Halo Infinite Xbox Series X-console uit
2

Reacties op: De gedetailleerde circuits in Gran Turismo 7

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Aerofox81

    • 11 november 2021 16:23
    Het zal best een mooie racegame (sim?) worden, maar wat ik tot nu toe ervan gezien heb, doen ze niks nieuws. Photography modus, laserscanned circuits hebben we al gezien in Forza games en/of de games van Kunos (Assetto corsa). Ik ben vooral benieuwd naar hoe de auto's zullen "aanvoelen"

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rutgie

    • 11 november 2021 18:05
    @Aerofox81 Dat gevoel krijg ik ook, maar van sommige games wil ik liever meer van hetzelfde. Zeker als er zo’n lange periode tussenzit als bij GT.

    OT:
    Ik zou graag verbetering zien in het gevoel van oneffenheden in het wegdek. GT kan circuits minutieus namaken, blijkt nu ook weer, maar dat krijgen ze maar niet voor elkaar. In GT rij je vaak over een biljartlaken vergeleken met andere sims.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.