De gedetailleerde circuits in Gran Turismo 7
De volgende developer diary van Gran Turismo 7 is uitgebracht. Deze aflevering draait om de circuits in de game.
In de video legt Kazunori Yamauchi, de geestelijk vader van de Gran Turismo-reeks die ook weer aan het roer staat van het aankomende zevende deel, meer over hoe zijn team de tracks in de kleinste details in de game hebben verwerkt. Ook veranderen verschillende weersomstandigheden en lichtinval de manier waarop spelers rijden op deze circuits.
Gran Turismo 7 komt op 4 maart 2022 uit op PlayStation 5 en PlayStation 4.
Hoe vond je dit artikel?
Altijd als eerste op de hoogte?
Join ons op Discord
Reacties
Aerofox81 11 november 2021 - 15:23
Het zal best een mooie racegame (sim?) worden, maar wat ik tot nu toe ervan gezien heb, doen ze niks nieuws. Photography modus, laserscanned circuits hebben we al gezien in Forza games en/of de games van Kunos (Assetto corsa). Ik ben vooral benieuwd naar hoe de auto's zullen "aanvoelen"
Rutgie 11 november 2021 - 17:05
@Aerofox81 Dat gevoel krijg ik ook, maar van sommige games wil ik liever meer van hetzelfde. Zeker als er zo’n lange periode tussenzit als bij GT. OT: Ik zou graag verbetering zien in het gevoel van oneffenheden in het wegdek. GT kan circuits minutieus namaken, blijkt nu ook weer, maar dat krijgen ze maar niet voor elkaar. In GT rij je vaak over een biljartlaken vergeleken met andere sims.
Aanbevolen voor jou
Altijd als eerste op de hoogte?
Join ons op Discord