Def Jam: Icon in beelden | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Een game als Def Jam: Icon hoort eigenlijk uitgelegd te worden aan de hand van beeldmateriaal. Don't worry, de review komt er gewoon in letters aan, maar om jullie alvast wat info te geven over deze stoere game laten we enkele video's zien waarin de game uitgelegd wordt door de general manager (en wat voor eentje...wannabe rapper anyone?) van Def Jam: Icon, Kudo Tsunoda. Storymode

Def Jam: Icon is niet een game waarin je gewoon pats-boem met je knuistjes moet slaan. Er zit warempel een heuse verhaallijn is. In de singleplayer modus kun je de Build a Label mode doen waarbij je een rapper moet contracteren en daar een echt rap-icoon van moet maken. Hoe beter je dit doet des te meer credits je krijgt en daarmee kun je nieuwe outfits kopen, de gewenste bling-bling, je crib en natuurlijk komen de biatches als vliegen op de honing af.

My Soundtrack

Om je klappen en knallen kracht bij te zetten maak je gebruik van muziek. Dat is waar de hele game om draait. Een goede playlist is dus van e entieel belang en je kunt dus naar eigen voorkeur je lijst samenstellen en op de juiste momenten de beste tracks inschakelen.

DJ Control Defense

Om je te verdedigen tegen rake klappen maak je gebruik van het DJ Control Defense systeem. Door de stick op de juiste manier te bewegen kun je je verdedigen en met de linker trekker kun je op de grond stampen en je tegenstander zijn evenwicht laten verliezen.

Take Downs & Grab Strikes

Meppen doe je met 'Take Downs' en 'Grab Strikes' waarmee je de tegenstander flink kan beuken. Timing is hierbij belangrijk want je moet natuurlijk wel even op krachten komen.

Direct Strikes

Voor de snelle actie maak je gebruik van 'Direct Strikes' waarbij je op een toffe manier je tegenstander aanvalt en deze ook het decor in kan gooien. Maak hier dan dus ook slim gebruik van!

Omgevingen

De omgeving is eigenlijk het derde personage in Def Jam: Icon en deze bounced flink mee. Timing en het juiste gebruik van de omgeving levert je flinke scores op. Maar uiteraard dien dit allemaal wel op de maat van de muziek te gebeuren.

Zoals Kudo Tsunoda het zou zeggen: "We hope you had as much fun watching these videos as we had putting them online".


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou