Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

vladimirr

Peace through Power~ Kane

  • vladimirr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Titanfall 2 voegt gratis vier nieuwe maps, nieuwe titan en meer toe

  • vladimirr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Titanfall 2 voegt gratis vier nieuwe maps, nieuwe titan en meer toe

  • vladimirr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2-trailer lekt uit

  • vladimirr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2-trailer lekt uit

  • None
    Gillian heeft gereageerd op je bericht:

    @gillian

    bedankt voor je reactie erg duidelijke antwoord daarom ben je mijn favo reviewer hiero ^^

    @vladimirr No problemo.

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None
    Gillian heeft gereageerd op je bericht:

    @gillian

    bedankt voor je reactie erg duidelijke antwoord daarom ben je mijn favo reviewer hiero ^^

    @vladimirr No problemo.

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • vladimirr heeft gereageerd op een bericht van

    Gillian .

    @vladimirr De introductie van de vijand zit in dat deel. Wat een ontzettend spannende, mysterieuze introductie had moeten zijn vervalt onmiddelijk in een afstandelijke generieke shooter. Het had iets intelligents kunnen zijn als de Arrival methode, of een duistere horror opbouw als Alien, maar wat je krijgt is de Call of Duty/Halo/Destiny methode; ze worden neergezet als cannonfodder. Zitten ook mooie dingen in hoor, zoals de introductie van de Nexus, dat was precies de juiste toon. Maar helaas zakt die later weer in doordat ze de wereld te makkelijk houden; alle drama en problemen te snel oplossen of afschuiven (wat later dus wel beter is).

    Multiplayer is gelijk aan die van Mass Effect 3, alleen zijn er minder rondes en is de extraction zwaarder (meer vijanden tegelijk in de finale drop, die zich bovendien binnen no-time op het extractionpoint verzamelen als je er te vroeg op gaat kamperen). Het is moeilijk om de balans te testen, want daarvoor moet je personage rond de level 20 zitten en je heel wat meer wapens unlocked hebben, maar de eerste indruk was goed. Je krijgt heel sterk het idee dat dezelfde mensen als voorheen hier achter zitten. Het is erg wennen dat het coversysteem zo veranderd is. Voorheen stond je namelijk achter iedere muur 100% veilig, nu moet je beter opletten of je wel achter het veiligste stukkie van de rots zit en is het vaak beter om te ontsnappen dat te bunkeren. Dit geeft een hele andere dynamiek aan de gevechten, waardoor je nog meer in de 'Vanguard rage' door de vijanden moet rammen om te overleven. Voor snipers is het dus ook moeilijker geworden, maar dit maakt invisibilty dan weer iets nuttiger. Vijandelijke compositie is ongeveer vergelijkbaar met de oude game (gelukkig), maar nu zijn er meer onzichtbare vijanden en de vervanger van de Banshee is een stuk sterker met meer diverse aanvallen. Ook moet je meer uit handen van vijanden blijven, omdat het aantal units met een instakill melee lijkt te zijn verhoogd.

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • vladimirr heeft gereageerd op een bericht van

    Gillian .

    @vladimirr De introductie van de vijand zit in dat deel. Wat een ontzettend spannende, mysterieuze introductie had moeten zijn vervalt onmiddelijk in een afstandelijke generieke shooter. Het had iets intelligents kunnen zijn als de Arrival methode, of een duistere horror opbouw als Alien, maar wat je krijgt is de Call of Duty/Halo/Destiny methode; ze worden neergezet als cannonfodder. Zitten ook mooie dingen in hoor, zoals de introductie van de Nexus, dat was precies de juiste toon. Maar helaas zakt die later weer in doordat ze de wereld te makkelijk houden; alle drama en problemen te snel oplossen of afschuiven (wat later dus wel beter is).

    Multiplayer is gelijk aan die van Mass Effect 3, alleen zijn er minder rondes en is de extraction zwaarder (meer vijanden tegelijk in de finale drop, die zich bovendien binnen no-time op het extractionpoint verzamelen als je er te vroeg op gaat kamperen). Het is moeilijk om de balans te testen, want daarvoor moet je personage rond de level 20 zitten en je heel wat meer wapens unlocked hebben, maar de eerste indruk was goed. Je krijgt heel sterk het idee dat dezelfde mensen als voorheen hier achter zitten. Het is erg wennen dat het coversysteem zo veranderd is. Voorheen stond je namelijk achter iedere muur 100% veilig, nu moet je beter opletten of je wel achter het veiligste stukkie van de rots zit en is het vaak beter om te ontsnappen dat te bunkeren. Dit geeft een hele andere dynamiek aan de gevechten, waardoor je nog meer in de 'Vanguard rage' door de vijanden moet rammen om te overleven. Voor snipers is het dus ook moeilijker geworden, maar dit maakt invisibilty dan weer iets nuttiger. Vijandelijke compositie is ongeveer vergelijkbaar met de oude game (gelukkig), maar nu zijn er meer onzichtbare vijanden en de vervanger van de Banshee is een stuk sterker met meer diverse aanvallen. Ook moet je meer uit handen van vijanden blijven, omdat het aantal units met een instakill melee lijkt te zijn verhoogd.

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • Fordon_Greeman heeft gereageerd op je bericht:

    Zwak schrijfwerk, bugs…. en toch krijgt die een 7…

    menig andere games van een andere developer, ik ga niet noemen wie krijgt een hogere cijfer :/ bruh.

    @vladimirr

    Ach schrijfwerk maakt niet zo veel uit. Het is tenslotte een game en geen film, iets waar je passief van geniet.

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • Fordon_Greeman heeft gereageerd op je bericht:

    Zwak schrijfwerk, bugs…. en toch krijgt die een 7…

    menig andere games van een andere developer, ik ga niet noemen wie krijgt een hogere cijfer :/ bruh.

    @vladimirr

    Ach schrijfwerk maakt niet zo veel uit. Het is tenslotte een game en geen film, iets waar je passief van geniet.

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None
    Gillian heeft gereageerd op je bericht:

    @gillian

    mag ik vragen wat er saai was in de 1e 10 uurtjes?


    vind ook jammer dat er niks over multiplayer word gezegd :P

    @vladimirr De introductie van de vijand zit in dat deel. Wat een ontzettend spannende, mysterieuze introductie had moeten zijn vervalt onmiddelijk in een afstandelijke generieke shooter. Het had iets intelligents kunnen zijn als de Arrival methode, of een duistere horror opbouw als Alien, maar wat je krijgt is de Call of Duty/Halo/Destiny methode; ze worden neergezet als cannonfodder. Zitten ook mooie dingen in hoor, zoals de introductie van de Nexus, dat was precies de juiste toon. Maar helaas zakt die later weer in doordat ze de wereld te makkelijk houden; alle drama en problemen te snel oplossen of afschuiven (wat later dus wel beter is).

    Multiplayer is gelijk aan die van Mass Effect 3, alleen zijn er minder rondes en is de extraction zwaarder (meer vijanden tegelijk in de finale drop, die zich bovendien binnen no-time op het extractionpoint verzamelen als je er te vroeg op gaat kamperen). Het is moeilijk om de balans te testen, want daarvoor moet je personage rond de level 20 zitten en je heel wat meer wapens unlocked hebben, maar de eerste indruk was goed. Je krijgt heel sterk het idee dat dezelfde mensen als voorheen hier achter zitten. Het is erg wennen dat het coversysteem zo veranderd is. Voorheen stond je namelijk achter iedere muur 100% veilig, nu moet je beter opletten of je wel achter het veiligste stukkie van de rots zit en is het vaak beter om te ontsnappen dat te bunkeren. Dit geeft een hele andere dynamiek aan de gevechten, waardoor je nog meer in de 'Vanguard rage' door de vijanden moet rammen om te overleven. Voor snipers is het dus ook moeilijker geworden, maar dit maakt invisibilty dan weer iets nuttiger. Vijandelijke compositie is ongeveer vergelijkbaar met de oude game (gelukkig), maar nu zijn er meer onzichtbare vijanden en de vervanger van de Banshee is een stuk sterker met meer diverse aanvallen. Ook moet je meer uit handen van vijanden blijven, omdat het aantal units met een instakill melee lijkt te zijn verhoogd.

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None
    Gillian heeft gereageerd op je bericht:

    @gillian

    mag ik vragen wat er saai was in de 1e 10 uurtjes?


    vind ook jammer dat er niks over multiplayer word gezegd :P

    @vladimirr De introductie van de vijand zit in dat deel. Wat een ontzettend spannende, mysterieuze introductie had moeten zijn vervalt onmiddelijk in een afstandelijke generieke shooter. Het had iets intelligents kunnen zijn als de Arrival methode, of een duistere horror opbouw als Alien, maar wat je krijgt is de Call of Duty/Halo/Destiny methode; ze worden neergezet als cannonfodder. Zitten ook mooie dingen in hoor, zoals de introductie van de Nexus, dat was precies de juiste toon. Maar helaas zakt die later weer in doordat ze de wereld te makkelijk houden; alle drama en problemen te snel oplossen of afschuiven (wat later dus wel beter is).

    Multiplayer is gelijk aan die van Mass Effect 3, alleen zijn er minder rondes en is de extraction zwaarder (meer vijanden tegelijk in de finale drop, die zich bovendien binnen no-time op het extractionpoint verzamelen als je er te vroeg op gaat kamperen). Het is moeilijk om de balans te testen, want daarvoor moet je personage rond de level 20 zitten en je heel wat meer wapens unlocked hebben, maar de eerste indruk was goed. Je krijgt heel sterk het idee dat dezelfde mensen als voorheen hier achter zitten. Het is erg wennen dat het coversysteem zo veranderd is. Voorheen stond je namelijk achter iedere muur 100% veilig, nu moet je beter opletten of je wel achter het veiligste stukkie van de rots zit en is het vaak beter om te ontsnappen dat te bunkeren. Dit geeft een hele andere dynamiek aan de gevechten, waardoor je nog meer in de 'Vanguard rage' door de vijanden moet rammen om te overleven. Voor snipers is het dus ook moeilijker geworden, maar dit maakt invisibilty dan weer iets nuttiger. Vijandelijke compositie is ongeveer vergelijkbaar met de oude game (gelukkig), maar nu zijn er meer onzichtbare vijanden en de vervanger van de Banshee is een stuk sterker met meer diverse aanvallen. Ook moet je meer uit handen van vijanden blijven, omdat het aantal units met een instakill melee lijkt te zijn verhoogd.

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • vladimirr heeft gereageerd op een bericht van

    Gillian .

    @chemicalscum Probleem is dat EA veel mensen de eerste 10 uur heeft laten spelen en tot aan release mocht niemand praten over de rest van de game. Dat was behoorlijk dom, aangezien de eerste helft van het spel veruit het zwakste is. Dan ben je natuurlijk een groot deel van de goodwill al kwijt, zeker gezien het internet.

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • vladimirr heeft gereageerd op een bericht van

    Gillian .

    @chemicalscum Probleem is dat EA veel mensen de eerste 10 uur heeft laten spelen en tot aan release mocht niemand praten over de rest van de game. Dat was behoorlijk dom, aangezien de eerste helft van het spel veruit het zwakste is. Dan ben je natuurlijk een groot deel van de goodwill al kwijt, zeker gezien het internet.

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None
    chemicalscum heeft gereageerd op je bericht:

    Zwak schrijfwerk, bugs…. en toch krijgt die een 7…

    menig andere games van een andere developer, ik ga niet noemen wie krijgt een hogere cijfer :/ bruh.

    @vladimirr Ik denk dat ME: Andromeda vooral ook veel goed doet, maar mensen hebben het altijd over de minpunten, vooral voordat men de game überhaupt gespeeld heeft.

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None
    chemicalscum heeft gereageerd op je bericht:

    Zwak schrijfwerk, bugs…. en toch krijgt die een 7…

    menig andere games van een andere developer, ik ga niet noemen wie krijgt een hogere cijfer :/ bruh.

    @vladimirr Ik denk dat ME: Andromeda vooral ook veel goed doet, maar mensen hebben het altijd over de minpunten, vooral voordat men de game überhaupt gespeeld heeft.

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • vladimirr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • vladimirr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Mass Effect Andromeda